Alla inlägg den 22 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2009 20:43

Ooh! Jag har hittat en kul grej.
Jag älskar bingo för er som inte visste det. Jag och Jonna har det som fredagsnöje vissa fredagar i månaden
Det är dock inget jag nämt för er kära läsare. Det låter mer såhär då "Idag ska jag till Jonna och käka middag och sen blir det nog något glas vin"


Nu vet ni vad vi egentligen pysslar med ;)
Jag har hittat ett erbjudande nu. Det är kungligt.


Om ni reggar er på den här sidan nu, ni som inte redan är reggade, så får man biobiljetter gratis också!
Bio är alltid kul, och gratis är gott. Det var väl så det var? ;)
Jag ska lätt gå och se "Bedtime Stories"
Woohoo!

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2009 14:18

Helloow!


Jag har legat i sängen hela dagen. Kändes nödvändigt enligt mig själv ^^
Det var satan vad denna helgen skulle gå segt.


Det är väl det man ofta drömmer om, att helgerna ska snigla förbi. Men just nu längtar jag så jävla mycket till på torsdag så jag vill att dagarna ska springa förbi.
Sådär så man knappt hinner vakna innan man ska gå o sova igen.


Min helg har vart lite för lugn. Robin och jag har bara legat hemma och glott på film. Känner att min kropp är på topp med all motion den fått under helgen xD Eller inte.


Tror jag ska smyga tillbaka till sängen nu ^^
Hörs sen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards