Alla inlägg den 18 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 18 februari 2009 22:07

Hej Solstrålar!


Taskig bloggdag idag. Jag har liksom inte gjort nåt vettigt alls. Det resulterar ju lätt till inga vettiga inlägg ^^


Jag har spenderat mestadels av dagen framför Robins dator. Han har ju vart och jobbat så jag passade på att njuta av mina "Gilmore Girls"
Some good shit people!


Nu tänkte vi lägga oss och kolla på "The day the earth stood still"
Känns lite halvt som halvt måste jag erkänna. Jag måste ändå se den. Suger den så kan jag ju bara resa mig upp och vandra nån meter fram till Robins dator där "Gilmore Girls" väntar lydigt på mig ^^


Vi hörs senare eller imorrn!
Peace.

Av ♥ Estella B ♥ - 18 februari 2009 11:22

Jag vaknade av att polisen ringde. Sånt är ju alltid lika trevligt.
Inte.


Hon ville prata om det som hände på Mammas & Robins födelsedagsfest.
Jag skrev ju i det inlägget att det spårade ur lite.
Jag kan berätta lite vad som hände utan att nämna några namn.


Det blev bråk här i våran lägenhet. Anledningen till det var att jag försökte väcka en kille som låg och sov på våran soffa. Jag skulle väcka honom för att festen var slut och alla skulle hem.


Han blev dock arg och sparkade till mig, så jag blev arg och flög på honom.
Min bror kom och drog undan mig och självklart hoppade bror och hans 2 kompisar på den killen dom också. (Brorsor är ju sådär överbeskyddande)


Ett par rejäla smällar delades ut till både min bror och killen som sov.
Jag blev arg som satan och bestämde mig för att anmäla killen som sov.


Polisen var redan här eftersom bråket hade pågått ett tag.
Jag anmälde då Killen som sov för misshandel på min bror.


Nu ringde polisen för att kolla vad som hände. Hon läste upp allt jag sagt till polisen då, och jag sa att allt stämde.


Jag sa att jag ville ta tillbaka anmälan nu.
Anledningen till det är att jag inte orkar gå igenom allt om 2 år igen. Poliser prioriterar ju inte direkt misshandel i första hand, därför kommer det ta så sjukt lång tid innan det händer någonting överhuvudtaget.


Nu är det bara att hoppas på att dom är villiga att lägga ner skiten.
Det vet man ju aldrig med dom.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards