Alla inlägg den 7 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 7 februari 2009 13:44

En tårta klar! Fan vilken tid de tog. Är den inte vacker så säg? ^^


Jag tror de är första gången jag bakar en tårta ensam. Jag äter ju inte tårta eftersom att de är äckligt :p Så jag gör ju aldrig tårta när jag fyller år själv.


Nu ska jag göra Robins tårta också. Det blir grön grädde på den. Lite pojkigare än rosa kanske ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 7 februari 2009 11:21

Jag vaknade av ett mess från mamma.


Hon skrev så här:
"Hej, är du vaken? Får jag öppna ett paket när jag kommer eller måste jag vänta, för jag vill inte vänta"



Jag skrev:
"Hahah, du är störd! Vi får se.."


Jag fick tillbaka:
"Om jag får ett så lovar jag att sluta tjata, jag lovar!"


Hon är ju värre än ett barn på julafton! Hahahaha
Kan man annat än älska henne?


Av ♥ Estella B ♥ - 7 februari 2009 11:08

Godmorgon människor.
Jag har haft världens jobbigaste drömmar. Alla handla om samma sak. -Att jag och Robin gjorde slut.


Det var han som ville göra slut, och jag gjorde allt för att han skulle ta mig tillbaks.
Usch så hemskt!


IDAG ÄR DET FÖDELSEDAGSFEST för både Mamma & Robin :D
Robin fyller ju år dagen efter mamma så jag kände att det var lika bra att slå ihop deras födelsedagar ^^


Jag ska strax ner till kiosken och handla de sista som behövs till tårtorna, och sen är de ju bara att sätta igång.


Kl.18 Ikväll kommer gästerna, och när dom som inte ska stanna och festa har gått så börjar vi andra festa.


Peace!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards