Alla inlägg den 16 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 16 februari 2009 18:47

Robin & E har fått för sig att festa idag. En måndag som denna.
Det spelas "Magnus Uggla - Jag dansar aldrig nykter" från vardagsrummet, och jag sitter här i köket med ett glas cola.


Då kan man ju undra följande -What the hell is wrong with me?


Har jag blivit gammal? Har jag blivit tråkig?
Svaret är Nej, jag har lärt mig att ta lite ansvar (även om det är väldigt lite)
Jag har ju faktiskt KFG kl.09 imorrn.
Därför måste jag hålla mig nykter ikväll.


Måste säga att det känns halvskönt på ett sånt där konstigt sätt ^^
Jag är inte ens en lite sugen på en kall öl.

Av ♥ Estella B ♥ - 16 februari 2009 16:09

Robin hade kollat felbusstiden igår när han slutade jobba, så han fick stå ute och vänta i nästan 1 timma innan bussen kom.


När han messade och sa det så tyckte jag så synd om honom för att han fick stå där och frysa, så jag bestämde mig för att mysa till det för han när han kom hem.


Jag tände massa ljus i sovrummet, satte på filmen "The day the earth stood still" som han har velat se så länge, hällde upp ett glas cola till honom, och sen kröp jag ner i sängen och väntade på han!


Han sken upp som en liten sol när han kom hem sen. Såg så glad ut.
Han kröp ner bredvid mig direkt, och sen sa han att vi kunna kolla på "Noise" istället, för att han trodde att jag skulle gilla den filmen bättre :)
Det handlar om att ge och ta. Hahaha ^^


Man borde göra sånt här oftare för sina pojk/flickvänner tycker jag.
När man ser minen i deras ansiktet så är ju en sån liten enkel grej så värt att göra lite oftare :)
Eller?


Av ♥ Estella B ♥ - 16 februari 2009 11:25

Hellu!


Jag måste erkänna att jag inte har nåt att berätta för er idag ^^
Det var ju nåt lagom nytt!


Händer inget spännande alls. Ska ner till KFG om en stund och få skit från dom för att jag inte hört av mig. Jag hade tydligen inte rätt nummer dit, så jag kunna inte ringa.


Efter det går jag väl hem igen. Så....Inte det minsta spännande kommer min dag att vara.
How lame.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards