Alla inlägg den 17 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 17 februari 2009 17:21

Jag har blivit utmanad igen. Denna gången av Företagerskan, och denna gången handlar det inte om bilder, utan om mat! ^^


Man ska skriva ner 5 äckliga/dåliga maträtter, och sedan skicka dom vidare till 5 andra bloggare för att se om dom vill/vågar äta det jag skrivit ner.
Och förövrigt så skulle jag aldrig äta något som står på hennes lista. Usch!


Here goes:
1. Blodpudding
2. Ärtsoppa
3. Lever
4. Rått kött
(sånt blodigt och äckligt alltså, inte råtta)
5.
Ååh...Bläckfisk


Jag utmanar då:
Roofius, Fia, //D.D\\, Evelina och Mrs.X


Av ♥ Estella B ♥ - 17 februari 2009 14:53

KFG idag. Som vanligt på tisdagar alltså.
Hände inte så mycket där, vi fick sitta i grupper och gå igenom "Sanningarna" på tavlan. Efter det så hade vi möte en och en med handledaren för att gå igenom vad vi ska göra i veckan.


När jag kom hem så låg Robin i sängen och hade bakfylleångest.
Han blev skapligt tankad igår och visste inte själv vad han hade gjort.
Tror aldrig jag sett han så full som han var igår när han kom hem.
Han var inte borta länge heller, han kom hem efter 2 timmar så jag vet fan inte vad som hade hänt.


Har legat med han i sängen tills nu. Ganska skönt faktiskt :)
Han ska strax åka och jobba så det blir nog "Gilmore Girls" för min del ^^



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards