Alla inlägg den 6 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 6 februari 2009 20:38

Jag kom nyss på att det är fredag idag. Sånt brukar ju jag alltid ha stenkoll på.
Känns som de är torsdag liksom.


Så min Fredag gick åt till städning. Happyface.
Jag känner mig helt död, så jag tror jag tänker slänga mig i sängen lagom tidigt idag.
Jag måste ju ändå upp och baka tårtor vid lunch imorrn ^^


Robin kommer nog hem snart. Om man skulle ta och lägga sig i sängen med en bra film och sen somna?
Låter som en bra idé.


Happy Fredag Folk, och Godnatt ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 6 februari 2009 16:57

Ja för helvete! Att städa med PMS-problem (vilket jag lider av) är det dummaste man någonsin kan göra!
Jag lackar ju ur totalt!


Dammsugarjäveln fastnar precis överallt.
Det är vid såna tillfällen jag kan börja stortjuta pga mina humörsvängningar.


Min fina spegel som jag fick av mamma för några år sen gick sönder! Allt för att dammsugaren vägrar sammarbeta med mig.
Nu är jag ledsen.


Jag ska aldrig mer dammsuga i hela mitt liv! Aldrig.
Dammråttorna kan bli mina husdjur och som husdjur är dom väldigt rädda för dammsugare. Så det så!

Av ♥ Estella B ♥ - 6 februari 2009 14:18

Heej.
Det var för typ 1 timma sen som jag tänkte sätta mig ner och blogga. Jag fastnade dock i ett spel.
Det här spelet.
Varning för beroendeframkallning.


Jag tänkte strax sätta igång med städningen.
Sätta i hörlurar i öronen och dunka musik, det är så jag planerat att göra för att det ska bli lite roligare ^^


Jag måste bara hitta ett par byxor jag kan städa i och som har fickor. Det blir ett problem.


Nu sätter jag igång.
Hörs sen!

Av ♥ Estella B ♥ - 6 februari 2009 02:32

Hellu!


Jag tänkte ta mig en sista cancerpinne innan det blir läggdags för mig.
Jag var tvungen att ta med mig datorn ut i köket som sällskap. Då kan man ju passa på att slänga in ett inlägg här.


Robin jobbar 13.30 till 20.30 imorrn, så jag tänkte passa på att ta en liten storstädning innan helgens party faktiskt.
Det måste ju göras och på lördag har jag inte tid alls.


Ingen som har funderat på att stoppa tiden än? Så man har tid för allt man vill hinna med och slipper stressa menar jag.


Cancerpinnen är slut.
Nu blir det sovdags!


Godnatt folks.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards