Alla inlägg den 11 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 11 februari 2009 18:44

Blev ingen promenad till min lägenhet. När jag ringde S och sa att jag tänkte hämta blompallarna, så sa han att han ändå skulle till Årby och kunna ta med pallarna då. Så snällt :)


Jonna tvingade med mig ut ändå. Finns ingen chans att man kommer undan liksom. Hahaha
Hon är ju sån hurtbulle av sig den kvinnan. Hur får hon kraft till allt är ju den stora frågan?


Anyway..
Vi tog en promenad till Ica Maxi i Skiftinge istället. Det är en bra bit det med ska jag tala om.


Så här i efterhand måste jag erkänna att det känns bra att få ha rört på röven lite.


Så var det med den saken.
Ronja kom in med mina blompallar nu :D
Nu ska här fixas ^^
(Pics sen?)

Av ♥ Estella B ♥ - 11 februari 2009 17:03

Jonna vill gå ut och gå. En lååång promenad. Jag funderar på om de verkligen är så nödvändigt. Jag menar.....Varför skulle jag vilja ha motion i onödan? xD


Jag vill hem till min lägenhet och hämta mina blompallar. Det tar typ 30 minuter att gå dit. Sen är de ju 30 minuter tillbaka också. Hårt.
Fast jag vill verkligen ta hit dom.
Vilka problem.


Jag får ta en allvarlig funderare på detta tror jag ^^



Av ♥ Estella B ♥ - 11 februari 2009 12:17

God Förmiddag Solstrålar ^^


Jag vaknade än en gång av min kära katt. Denna gången tror jag att hon ville slicka ihjäl mig. Hade det vart en hund hade de ju vart liite mysigare kanske. Jag menar... Katters tungor är ju inte allt för lena. Speciellt inte på kinden.


Inga planer för dagen som vanligt. Det var inte ens trevligt väder idag och sånt får ju inte direkt upp ens humör.


Jag tror jag börjar känna lite ångest nu. För att jag inte har ett jobb menar jag.
Det tar ju nästan död på en att bara gå hemma.
Inte vet jag vad jag vill göra heller.
Jag tror fan att det enda rätta är att börja plugga. Men till vad?


Nej usch. Nu lämnar jag er en stund.
Peace!

Av ♥ Estella B ♥ - 11 februari 2009 01:10

Vi kollade på "The Changeling" nyss, Jag, Ronja och Robin.
Satan i gatan vilken bra film!


Handling?
Christine Collins (Angelina Jolie) är en ensamstående mamma vars 9-årige son Walter en dag försvinner spårlöst. En månad senare återlämnas han till den förtvivlade mamman. Men den 9-årige pojke som återvänt är inte Walter och nu börjar Christines maktlösa kamp för sanningen om vad som egentligen hänt.
(Taget från Lovefilm.se)


Lite lame den beskrivningen var, det händer så jävla mycket mer.
Helt klart vard att se!
Att den är verklighetsbaserad ska ju självklart tilläggas.


Mina 5 stjärnor kommer här


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards