Alla inlägg den 20 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 20 februari 2009 20:58

Hemma igen. Usch vad kallt de är ute så här dags. Dom skojar verkligen inte med graderna.
Jävla gud!


Vi käkade korvstroganoff hos mamma istället för den där pasta och kasslergrejen. Lika gott det ^^
Sen har vi bara setat där och vart allmänt sociala.
Tog halv bussen hem, och nu vill jag bara lägga mig och dö på soffan. Med ett täcke på mig förstås.
Jag håller seriöst på att frysa sönder här.


Hoppas ni haft en Happy Fredag!

Av ♥ Estella B ♥ - 20 februari 2009 11:17

Idag ska vi promenera!
Så som jag har märkt ut på kartan. xD


Vi ska först från Årby till Nyfors. Robin ska hjälpa Evelina med hennes dator, så vi tar ett stopp där ^^


Efter det fortsätter vi hem till mamma i Fröslunda.
Hon hade hittat ett nytt recept. Pasta och kasslerpaj eller nåt sånt tror jag det var.
Vi ska dit och käka det iaf =)


Solen lyser så underbart, så man måste ju passa på att ta en långvandring liksom.



Happy Fredag Folks!
Hörs sen :)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards