Alla inlägg den 5 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 5 februari 2009 17:15

Gick in till Telenor när vi var på stan. Skulle kolla hur länge jag hade kvar på abonnemanget tänkte jag.


Min mobil har vart trasig sen i helgen, jag har inte kunnat tagit emot sms och jag har inte fått leveransrapporter heller.
Direkt när jag kom in i Telenorbutiken så började min telefon bomba mig med sms och leveransrapporter. Helt sjukt!
Min mobil kände på sig att han skulle bli utbytt och började fungera igen, stackarn.


Han i telenorbutiken sa att jag kunna förlänga mitt abonnemang och att jag då kunna få en ny mobil!
Jag fick sån beslutsångest. Jag skulle stå där och välja ut en mobil medans han flåsa mig i nacken.
Snacka om stressande!


Efter att han visat mig 3 olika mobiler såg jag min kärlek! Jag valde den (på bilden) Min nya rosa älskling :D
Nu är jag lycklig!!

Av ♥ Estella B ♥ - 5 februari 2009 12:53

Ska gå ner och möta storasyster på stan om en liten stund.
Hon ville att jag skulle följa med och leta födelsedagspresent till mamma =)
Jag har redan köpt mina presenter till henne, så jag slipper få ångest för att jag har dålig fantasi idag iaf  ^^


Jag måste däremot leta efter ett linne. Det blir ju mindre kul. Speciellt när jag inte har nån aning om vart jag ska leta.
Det löser sig alltid ^^


Robin
slutar kl.14, så han kommer ner på stan och möter oss då, sen ville han käka på Donkan.
Bra skit, då slipper jag ställa mig framför spisen idag xD


Snackar mer sen!
Peace

Av ♥ Estella B ♥ - 5 februari 2009 11:29

Hellooow!


Syster ringde och väckte mig klockan 11. Jag var iof lite halvvaken redan eftersom att min katt har nån tvångstanke att alltid lyckas väcka mig typ 10 minuter innan min klocka ska ringa. How does she know liksom?!


Hon har 3 olika väckingsmetoder min lilla katt. Antingen står hon ovanför sängen (Det är som ett litet lång minibord över där man sover) och välter ner saker i huvudet på mig tills jag vaknar.
Det minst roliga sättet att vakna på förövrigt.


Eller så kommer hon och lägger sig precis bredvid mitt ansikte och börjar klappa mig i ansiktet med hennes tass (låter helt sjukt, hahaha, men de är sant)
Det mysigaste sättet att vakna på.


Eller så är hon en riktig bitch och står på mitt ansikte och sen tar hon fram klorna lite lätt.
Inte så trevligt sätt att vakna på det heller.


Undra om min katt har humörsvängningar som är lika illa som mina?
Varför använder hon annars olika väckningsmetoder liksom?




Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards