Alla inlägg den 4 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 4 februari 2009 21:56

Nu ska jag faktiskt gå o nanna kudde tänkte jag. Sjukt tidigt.
Jag ska iof inte sova direkt, men jag ska lägga mig i sängen och kolla på film :)
"The Lodger" blir det idag ^^
Robin tyckte att den verka bra, så får väl lov att se den då ^^


Imorrn blir den lill-shopping med Sis! How great.
Jag måste leta ett linne till på lördag, och sen måste jag nog gå till Telenor och kolla hur länge jag har kvar på mitt abonnemang. Kanske byta mobil också?
Förhoppningsvis så kan jag göra de :)


Godnatt sweeties!

Av ♥ Estella B ♥ - 4 februari 2009 14:53

Jaha...Så länge fick jag ha mitt mordhumör.
Han blev gripen. Så synd. Nu får jag ju inte gå o vara arg på en random människa längre.

Aww

Av ♥ Estella B ♥ - 4 februari 2009 14:28

Gud vad illa! Man kan ju inte tänka sig att sånt ska hända här i lilla Eskilstuna.
Vad är det för jävla idioter som lever?!? Fan vad irriterad Jag blir!
Dumt att dom bara tar livet av sig istället för att hota att döda alla andra.


Tycker fan inte att såna förtjänar att leva helt seriöst. Vad har dom att göra ute bland folk?!


Den misstänkte gärningsmannen har framfört hoten dels via e-post och msn samt via en hemsida. Där har personen skrivit att en fruktansvärd skottlossning skulle skaka S:t Eskils gymnasium klockan 10.00 i dag.


"I dag är dagen då den första skolan i Sverige kommer att skakas av en fruktansvärd skolskjutning. Var rädda Eskilstuna, var väldigt rädda", skriver personen.
//Aftonbladet


Näe, om man skulle gå ner på stan och ta sig en liten glutt på det hela? xD
(Man måste behålla humorn i såna här situationer. HAHAHAH)

Av ♥ Estella B ♥ - 4 februari 2009 13:41

Hej Solstrålar.


Jag vaknade för inte så länge sen. Eller...2 timmar sen är de ju lätt. Det var Lisa som ringde och väckte mig.
Hon ville bara uppdatera om livet nere i O-hamn ^^
Hon börjar sakna Eskilstuna nu igen, så jag sa att hon skulle komma upp till min födelsedag i Mars.
Får hoppas att han kan de då.


Jag har inga planer för dagen. Det enda jag ska göra är typ....Gå o handla resten av sakerna till Mamma & Robins födelsedagsfest på lördag.
Bullar, kakor, chips och sånt där onyttingt skit ^^


Jag tänker då inte ställa mig och baka några bullar eller kakor. Tårtorna räcker som bak för mig känner jag ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 4 februari 2009 00:20

Känns som att vi har en hel del att hinna med att fira i Februari och Mars.
Det blir det här:



Mammas 45-års dag den 8'onde Februari
Robins 23-års dag den 9'onde Februari
Alla Hjärtans Dag den 14'onde Februari
Kryssningen den 26'e Februari
Min 22-års dag den 7'e Mars
Robins och min Ettårs-dag den 29'onde Mars


Varför ska allting hända precis i början av året? Då har man ju liksom inget att se fram
emot sen ^^


Det blir till att planera nu!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards