Alla inlägg den 9 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 9 februari 2009 21:26

Här kommer dom, dom efterlängtade bilderna från födelsedagsfesten för mamma & Robin i lördag ;) Höhö
Lets Go.




Vi började ju med fikat kl.18

Tårtor också såklart!

Och efter fikat blev det paketöppning i vardagsrummet




Systerdotter ville också vara med och leka

När fikat och paketöppningen var avklarade och gamlingarna (HAHAHAHA) hade gått hem, så började vi festen på riktigt!



Det blev Ölspel

Och så dans också såklart!

Min katt var ganska rädd och inte allt för social.
Hon satt och gömde sig bakom gardinen hela kvällen/natten


FYLLEBILDER?!
Jag bjuder på dom här





Lördagen var kalasbra. Helt perfekt! Förutom bråket och poliserna där på mogonkvisten. Det kunde vi skippat.
Orkar dock inte gå in på vad som hände.

Vi blev iaf mellan 20 och 30 pers som kom och grattade dom 2 födelsedagsbarnen. Härligt!






































Av ♥ Estella B ♥ - 9 februari 2009 19:47

Hade ju nästan glömt att älskling fyller 23 idag!
Jag är ingen dålig flickvän alltså, men eftersom att vi firade honom i lördags så känns de ju som att han fyllde år då också :p


Grattis Till Världens Bästan Pojkvän Iaf! <3
Jag älskar dig.


(Och förresten. Ni får vänta lite till med bilderna från helgen. Kameran är urladdad så jag måste vänta på att den laddas upp innan jag kan lägga in bilderna i datorn. Hang in there ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 9 februari 2009 12:25

Hej Solstrålar!


Sorry för dålig uppdatering. Jag lovade ju bilder och allt. Jag kan lova om och säga att dom kommer senare idag ^^


Jag var helt slut igår. Som ett jävla lik. Orkade ingenting. Det blev en hård lördag. Men...mer om de sen.


Mamma sov kvar här i lördags så hon, jag och Jonna hade lite filmkväll igår medans Robin fick jobba ^^
Jag lagade Mat och så kollade vi på "Bolt"
Mysigt värre ^^


Snackar mer sen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards