Alla inlägg den 21 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 21 februari 2009 22:08

Åh, Jag Äääälskar "Honey"
Jag ryser så håren på armarna står, och jag gråter av lycka i slutet på filmen då detta visas.



Nevermind what people say
Hold your head high and turn away
With all our hopes and dreams
I will believe
Even though it seems it's not for me
I won't give up, I'll keep it up
Look into the sky
I will achieve all my needs
I will always believe


I believe I can
I believe I will
I believe, I know my dreams are real
I believe I'll chant
I believe I'll dance
I believe I'll grow real soon and
That is what I do believe



Av ♥ Estella B ♥ - 21 februari 2009 12:39

Goddagens!


Någon som har några kul planer för dagen och är villiga att dela med sig av det?
Jag är redan uttråkad och jag har inget alls att göra idag.
Jag har valt att vara nykter fram till kryssningen på torsdag, vilket alla andra också har valt att vara tydligen.


Det är inte så att jag är partysugen, det är inte det jag säger.
Men...Det är ju de enda helgerna går åt till. Vad gör man annars?


Inte så väldigt vackert väder, så jag vill helst inte gå ut. Inte för att det finns nåt att göra ute heller direkt.


Näe, jag får suga lite på det här.
Hörs sen!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards