Alla inlägg den 13 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 13 februari 2009 17:15

Ska gå över till Jonna nu tänkte jag.
Vi ska käka middag och kolla på film ikväll. Passar perfekt eftersom att Robin jobbar ikväll, och när han jobbar sent så skippar jag ofta middagen. Jag hatar att laga mat till mig själv. Det är så sjukt trist.


Vi ska kolla på "Girl, interuppted"
Grymt bra film är det. Jonna har tjatat om att hon vill se den hela veckan nu, så vi får slå till på den ikväll ^^
Får väl se om det blir mer film än bara den. Det märks.


Happy Fredag på er ;)
Peace!


Av ♥ Estella B ♥ - 13 februari 2009 16:01

Jag har kommit på värsta grejen!


Vi kan skapa en demonstration!
Att dom tar bort ALLA fredagar som blir den 13'onde, bara river ur det datumet ur alla almanackor i hela världen liksom, så att det går från den 12'e till den 14'onde direkt!
Fatta vilken bra grej!


Nån som är på att gå till Kungen och kasta tomater på honom tills vi får vår vilja igenom?
Kom igen Sverige, kom igen!!


Av ♥ Estella B ♥ - 13 februari 2009 15:25

Internet vill mig fortfarande inget väl. Jag har dock kommit på att om man sitter i köket så funkar det prima. Men orka sitta här på en stol och surfa liksom.


Blidde inget KFG idag. Tydligen har dom bestämt sig för att stänga kl.12 på fredagar. Moget då.


Så Jag gick ner på stan. Skulle hämta ut pengar. Det fick jag inte göra heller. Alla bankautomater var stängda.
Jag fick gå längst bort på stan istället.


Är det så här Fredag den 13'onde vill ha det så är vi inte goda vänner länge till kan jag lova!
Usch!

Av ♥ Estella B ♥ - 13 februari 2009 10:54

Woohoo! Vilken lycka att vakna idag då. Internet is back! Underbart.


Ska strax hoppa in i duschen sen måste jag ner på stan. Ska till KFG en sväng eftersom att jag inte var där i tisdags.


Det fick bli ett kort inlägg.
Snackar mer sen.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards