Alla inlägg den 19 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 19 februari 2009 17:23

Jag ska ju....Eller jag hade tänkt att lägga upp "Valda sanningar"
Det som jag hade på bild i detta inlägget.


Varför jag gör det är för att jag inte orkar sitta med förstoringsglas varje gång jag vill läsa meningarna på bilden, och jag tycker det är väldigt bra meningar.
Tänkvärda meningar.



Dom kommer här iaf.


  • Det finns inga misslyckanden, bara feedback.
  • Alla har de resurser dom behöver för att uppnå det resultat dom vill.
  • Om någon annan gjort det, kan du göra det.
  • Det finns inga lata människor, bara människor med kraftlösa målsättningar.
  • Det finns lösningar på alla problem, när du väljer att engagera dig.
  • Meningen med din kommunikation, är den respons du får.
  • Det går inte, att inte kommunicera.
  • Den som är mest flexibel, vinner.
  • Gårdagen är aldrig framtiden.
  • Det finns en positiv tanke bakom varje beteende.
  • Idé är inget, bara en tanke -Idé är bra när du agerar.


Av ♥ Estella B ♥ - 19 februari 2009 11:26

Hellu.


Torsdag. Nu är det bara EN enda vecka kvar till kryssningen. Fatta hur fort det gått egentligen.
När vi bokade för 2 månader sen, när vi betalade för 1 månad sen, så trodde jag aldrig att tiden skulle gå så här fort bara för att jag längtar så jag dör.
Men snaaaart!!


Jag har inga planer för dagen som vanligt.
Jag ska ringa komvux och fråga när deras nästa intagning är. Det är väl det enda vettiga jag kommer göra idag.


Robin jobbar till kl.14 Det menas med att "Gilmore Girls" väntar på mig i vardagsrummet!


Snackar mer sen.
Peace!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards