Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

EN RUBRIK OCKSÅ.

Av ♥ Estella B ♥ - 24 februari 2009 11:16

Så...KFG idag. Näst sista gången för mig. Slutar där nästa tisdag.
Att ett halvår har gått så fort.
Det är ju nästan så att man kommer sakna det lilla stället ^^


Jag skickade ju in ansökan till Komvux igår.
Matte, svenska och engelska, alla A-kurser ska jag gå. Det börjar den 23 Mars om jag nu kommer in.


Läser på deldistans då, så alla kurser ska vara klara i Juli.
Det ger mig 4 månader. Jag kommer ju vara gift med böckerna dom kommande 4 månaderna. Gosh!


Inget planerat idag. Robin jobbar från kl.16 till 21, så jag lär ju kolla på mina älskade "Gilmore Girls" som vanligt.


Hej, jag har ett otroligt intressant liv!

 
 
Linda

Linda

24 februari 2009 11:30

Jag gillar dom också :) Ska införskaffa mig ett par Hanky Panky trosorna! de är väldigt uppskattade vet jag.

Jasså, så det är bra? Kanske ska införskaffa mig det om det är bra :)

Haha nä jag tror inte det. Men skulle ändå vilja åka till Helsingfors och båt är ju billigare än flyg, dessutom miljövänligare :)

Haha jag kan tänka mig det! Speciellt när man ser fram emot något så mycket så blir man ju sån.

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Christoffer - Bögen från Dalarna

Christoffer - Bögen från Dalarna

24 februari 2009 12:09

Blir nog bra att plugga lite! =)

Och du kan vara gay! ;) Haha.

Jag stannar nog tills på söndag, har inte köpt någon hemresa än utan gör nog det imorgon eller på torsdag. Ha det bra, och njut av dagen, GAY! ;)

http://gaymasen.se

 
Linda

Linda

24 februari 2009 18:06

och de är värda sitt pris! Helt klart, det vet jag. Även om jag inte äger ett par själv :p

Okej, men det är ju lugnt om det är värt sina pengar tycker jag! Då är det ju en investering för håret :) Jag skulle också bara använda min sån på helgerna och om det är något speciellt, den lär vara dryg?

Hmm, jag vet faktiskt inte det. Men det borde gå att förebygga lite innan man åker båt. kan fråga på apoteket..

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

24 februari 2009 20:32

Det bästa är att de finns i många fina, härliga färger också!

Okej, men då är den jävligt dryg då med andra ord :) Nä precis, men det är ju när det är speciella grejjer. inte en tråkig piss måndag hade jag aldrig använt den.

Nä, det går ju inte hihi! Vill gärna kryssa i karibien någong gån i mitt liv.

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards