Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 oktober 2008 14:21

(Jag bjuder på denna låten bara för den är så jävla underbar! Helt klart värd att lyssna på! GRYM var rätta ordet. Hahaha)

Nu har denna dagen också kommit igång -trots min grymma ryggvärk!
Pica drogade ner mig i ett par tabletter, så värken håller smått på att gå över ^^ Höhö

Jag har tagit en dusch och sattit på mig min nya fina kjol (bild på den i inlägget längst ner för er som är nyfikna ^^) Sånt blir man glad av.
Lisa kommer om ett tag, hon ska ju ta en liten fika här innan hon åker vidare till Ester i Borlänge.

Pica tyckte att vi skulle börja öla redan ikväll. Jag känner lite som henne -Varför vänta ända tills imorrn liksom? Det kan ju vara dumt att hålla sig nyker allt för länge xD

Vet inte om vi ska ut ikväll eller vad som är tänkt av det hela. Det märks väl sen.

Have a nice one!

Av ♥ Estella B ♥ - 3 oktober 2008 10:48

Godmorgon bloggen.

Jag är ledig idag, men ändå fick jag inte sova ut riktigt så länge som jag tänkt mig.
Det är fortfarande dom där jävla grannarna som stör min skönhetssömn. Dom renoverar ett badrum, och tydligen har dom någon tvångstanke att göra det mitt på tidiga moronen bara för att jag ska bli sur.
Jag lovar att det är för att reta mig -så fort vi gått upp så slutar dom borra.
Det säger mig bara en sak
-Dom är ute efter att väcka mig!

Idag hade jag tänkt att ta tag i dom där tråkiga lådorna i hallen, men nu har jag fått världens ont i ryggen och går omkring som att jag vore 103. Och nej, jag är inte 103, jag är bara 21.

Den stora frågan just nu är väl -Har Gud något emot mig?

Får se om ryggvärken går över senare, då kanske jag kan få packa upp lite iaf.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards