Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 24 oktober 2008 17:02

Helt seriöst nu...
Vi satt på bussen på G hem till mig, när jag plötsligt fick syn på denna förskräckligt gräsliga kjolen! Ah, plus gympadojjorna som kommer från -79.
Jag tappade halva ansiktet och tänkte att "WTF, vad vill hon mig och resten av världen?!"
Jag kunna inte göra annat än att ta ett smygfoto -enbart för att lägga upp i bloggen.

Ok, det där med mobbing har jag slutat med för länge sen *host* Men det här var ju självförvållat!

Skulle hon på maskerad? Vill hon bli slagen? Vad är de hon vill med det här?

Av ♥ Estella B ♥ - 24 oktober 2008 16:52

Nu har jag vart duktig och shoppat för Robins pengar ^^ Mahaha
Det blev en hel del grejer till halloween (notice the pic.)
Men så är ju sånt så sjukt roligt att handla, småprylar <3...Tills man ska betala och man märker att hela grejen kanske gick lite överstyr ^^ Haha, Så kan de gå.

Ikväll blir det nog allt lite vin ändå. Jag sa ju att det troligtvis skulle bli en lugn helg, men jag lovade ju aldrig ^^

Vet inte vad vi hittar på, förkrök blir det här iaf, sen får vi se om de bär av ut, eller om vi blir hemma hela kvällen.
Helfestligt!

Av ♥ Estella B ♥ - 24 oktober 2008 12:28

Jag har börjat sova bort halva dagarna igen. Usch!
Vet inte varför, dom säger att jag inte mår bra. Det kanske stämmer?
Nu är jag vaken iaf, då kan dagen börja.


Jag ska strax hem till min lägenhet en sväng. Tar nog bussen idag. Orka gå lixom ^^
Efter det blir det stan (som sagt, i tidigare inlägg)
Jag funderar på vart dom kan ha halloweenprydnader och sånt shit. Eftersom dom flyttat ut precis alla roliga affärer till Tuna Park, så finns det ju inte mycket kvar att hurra för nere på stan.
Man får väl gå runt och glo lite antagligen.


Undra om man ska köpa sig en pumpa också? ^^


Ikväll har vi nog inga planer. Får ta det som det kommer helt enkelt.
Lite sugen på öl är jag ju dock ^^


Oh, Happy Day!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards