Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 8 oktober 2008 21:56

Jag vet, jag har också haft låten i typ 1 år, men jag kan inte sluta lyssna på den.
Jag är så kär i den så det finns inte. Jag kommer aldrig tröttna  <3


Your smile is heavenly
I don't deserve all the love, that you're giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels, goddess of mine
without you I wouldn't survive


Av ♥ Estella B ♥ - 8 oktober 2008 12:00

Jag börjar bli väldigt uttråkad måste jag säga. Trodde de skulle bli skönt att vara ledig resten av veckan, men jag håller redan på att av att bara sitta här rätt upp och ner och inte göra ett skit. Och det har bara gått en dag!
Det finns inget att göra, alla andra jobbar ju liksom, vad fan ska jag göra då? :s

Robin jobbar idag också så jag har ju ingen att prata med heller. Katten bara sover.
Jag är ensam i världen
. Mahaha

Tänk sen när jag inte ens har KFG kvar att gå till, eller om jag inte får ett jobb. Hur ska det då sluta?
Jag kommer ju gå under.
Det är ju konstigt hur fort man vänjer sig vid att alltid ha nåt att göra, även om jag bara är på KFG 3 timmar om dagen så känns det ändå som att man gör något vettigt på dagarna.

Uh, save me.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards