Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 oktober 2008 23:25

Jonna kom och hämtade mig strax innan 18 ikväll, så åkte vi hem till henne och började med middagen. Kött, strips, beasås och grekisk sallad. Underbart!

När vi käkat klart så åkte vi till Kungsör och plockade upp Kristian, åkte och handlade lite godis, sen åkte vi till Jonna.

Satt och drack lite vin/öl och bara umgicks. Lite terapisupa en fredagskväll är ju aldrig fel liksom ^^
Satt och snacka om gamla och nya minnen, sånt är ju alltid kul. Man får ju passa på då tillfälle ges ;)

Kvällen avslutade vi nyss, kom alltså precis hem.
Robin frågade om jag ville ha en öl, och de tackar man ju inte nej till direkt ^^ Perfekt avslut på en perfekt fredag =)

Har ni haft en trevlig fredag?

Av ♥ Estella B ♥ - 17 oktober 2008 11:37

Äntligen Fredag! Inte för de spelar så stor roll när jag ändå vart ledig hela veckan, men man slappnar aldrig av på riktigt förns de är helg ^^

Jag ska åka hem och hälsa på min lilla lägenhet om nån timma. Det var ju ändå nån vecka sen jag var där sist ^^
Jag måste ju hämta min post, den kan ju inte ligga där och skräpa hur länge som helst menar jag ;)

Middag med Jonna blir det ikväll också. Vi kände att, även om inte Kristian hinner komma hit i tid till en middag, så kan vi ju äta utan honom ^^
Efter det åker vi och hämtar honom i Kungsör, och sen blir det en liten vinkväll.

Mysig fredag =)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards