Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 20 oktober 2008 18:45

Ingenting som har hänt idag. Jag sov sjukt länge, vaknade vid 12.30(!)
Usch så seg dagen blir när man sover för mycket. Inte coolt.

Robin och Jag var nyss uppe hos Titti och tog en liten fika och pratade om kryssning.
Vi tänkte åka igen den 30'e, alltså om två veckor typ.
Denna gången blir de med Birka Paradise.
Spännande värre, jag har ju aldrig åkt Birka båten.

Hoppas bara att det blir av den här gången. Alltid annars när vi planerat att åka med Pica och Titti så har det ju inte blivit av. Inte för att skylla på dom alltså ;) höhö.
Det blir säkert bra detta!

Nu blir de tillbaka till tv'n och leka soffpotatis resten av kvällen.
Mitt liv är så givande! ^^




Av ♥ Estella B ♥ - 20 oktober 2008 12:51

Jag fick mitt paket idag =D
Förra veckan beställde jag en VooDoll, och nu har den kommit! Äntligen!

Det fick bli den söta Angel, det kändes bäst för mig =)
Får väl se om livet går framåt nu då ^^

Jag köpte den från Voodolls för er som undrar, det finns massor med söta dockor där.
Gå in o kolla =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards