Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 6 oktober 2008 18:59

Efter KFG idag så gick jag ner på stan och mötte mamma, sen gick jag och handlade en jättefin ros till Robin.
Vi firar 6 månader idag =) Inte för att det kanske är så mycket att fira, men ändå ^^

Mamma och jag mötte Robin sen, han hade köpt rosa rosor till mig <3 asfin bukett. Så gulligt =)

Jag, mamma och Robin satte oss på Rundan och tog en liten fika sen, och efter en stund så kom min lillasyster och sällskapade också.

Jag var hundvakt åt mammas hund idag för att mamma skulle på ett möte på min systers skola, så vi följde med bort till skolan och väntade på att dom skulle bli klara, och efter det så gick vi ner på stan.

Jag och Robin gick in och handlade sakerna vi skulle ha till våran middag.
Fläskfilé, halverade potatisar med timjan på och sist men inte minst -beasås med vitlökssmak ^^
Och till efterätt blir det chokladmousse med chokladbitar i.

Jag håller på att laga våran finmiddag just nu, så lite stressad är jag ^^
Det kommer bli en mysig middag -lite tända ljus också så har vi en perfekt stämning. Vem behöver restauranger när man kan göra de mysigare hemma? ^^

(Psst. Lägger upp bilder om en stund, ska bara fixa bilderna och käka lite.
Hang in there!)



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards