Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 26 oktober 2008 19:56

Hela 10 år sen branden i Hisingen, Göteborg. Helt otroligt hur fort tiden går.
Jag var bara 11 år då, men jag minns det som igår. Sjukt.
Kollade på Kalla Faktas extra inslag om hela historien nyss. Det är så sorgligt, även om man inte kände någon där så blir man ju berörd. Inte så konstigt kanske.

Vi säger vila i frid till dom, och så går vi vidare och pratar om mig nu ^^ Höhö

Jag är fortfarande seg som vingummi.
Robin ska bränna ut ett par avsnitt av "Comedy central"
Det är en massa ståupp-komiker som snackar för er som undrar. Helt sjukt kul.
Efter det blir det fanemig sängen! Som jag längtar. Få krypa ner bland massa täcken och kuddar =Underbart en kväll som denna.

Imorrn har jag planerat att gå ner på stan och shoppa julpynt ^^ Haha
Jag ger mig aldrig, nej.
Jag älskar att pynta, fixa & dona, det har ni väl insett nu antagligen ^^
That's just me.

Av ♥ Estella B ♥ - 26 oktober 2008 13:25

Ooh, Jag är en sliten människa idag kan jag lova. "Sliten" låter dock som en mild förklaring. -Jag känner mig helt förstörd. Fucked up i huvudet.
Lite som att jag vill klättra upp på taket för att sen ta mig en träff med asfalten 20 meter nedanför. Lite den känslan har jag idag ^^

Det blev en hård helg. Jag var nykter typ...inte nångång under fredagen och lördagen.
Så kan de gå liksom ^^

I fredags vart det utgång. Pica, Jag, Robin & Tove åkte till Dennys och mötte upp min mamma, Gitt och min syster. Sedan satt vi på Dennys tills dom stängde, och sen for vi hem, Jag, Robin, Tove, Putte + okänd wierd brud, till oss och efterfestade.

Jag kom i säng relativt tidigt, och vaknade runt kl.11 i lördags. Bakfull som ett as gick jag in och väckte Pica, och vi startade upp dagen med ett glas vin. Haha, vadå alkisvarning ^^

Festen fortsatte hela lördagen, folk dök upp lite då och då, och vi satt här ett helt gäng tillslut.

Kom i säng runt kl.2 inatt, och vaknade kl.6.30
Låg och kollade barnprogram hela morgonen. Bra skit ^^

Idag ska jag spendera dagen i den underbara uppfinningen -Soffan!
Vill ni mig något så vet ni nu vart jag befinner mig denna söndagen. I will not move my fucking ass. Förutom nu, eftersom att jag måste springa till kiosken och inhandla cigg och cola så jag klarar mig dagen ut ^^


Det borde förövrigt komma någon uppfinning som heter typ "Vi är dom som kör ut cola, cigg, chips &  pizza, till männsikor med baksmälla
, bara för att vi är snälla av oss"
I would love them forever!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards