Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 14 oktober 2008 19:38

Jag har hittat en ny underbar sida. Junkjewels.
Det finns sjukt fina halsband och armband! Jag blev så kär i allting.
Allt är så billigt också, och det är ju ett plus i kanten ^^

Jag har hittat mina favoriter, nu vet jag inte vilket av dom jag ska välja bara, alla är så söta.
Beställa allihop kanske? Det vore ju det allra smartaste ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 14 oktober 2008 14:03

Oh, I fell in Looove!
Finns det finare skor än dessa så blir jag extremt chockad. Det går nog troligtvis inte att hitta.

Så går det när man spenderar dagarna på att slösurfa. Man hittar något man aldrig kommer att glömma, man blir kär, och sen ligger man vaken på nätterna och vrider och vänder och inte får en blund för att de är de enda man tänker på.
Haha, kanske inte riktigt så illa -Men nästan!

Åh gud, de är nästan så jag är villig att ha sex med dom!


Av ♥ Estella B ♥ - 14 oktober 2008 11:53

Godmorgon bloggen!

Idag är jag ledig.
Att vi har bytt schema på KFG fick jag reda på av min bror igår.
Våran handläggare hade sagt att vi skulle slänga vårat schema för att vi inte längre kommer att gå kvar där på KFG. Förutom var 14'e dag då vi ska träffas och uppdatera för henne vad vi gjort. Det är för att dom tycker att det blev mer som en skola där med alla grupper och så.
Så försvann mina rutiner då. När man väl kommit in i något. Så typiskt!

Det är ju inte alls lika motiverande att jobba hemma med dom sakerna vi jobbat med där kan jag ju säga.
Hemma skjuter man ju upp allt hela tiden, och tänker att man har hela veckan på sig att göra det. Det är ju så det blir, även om jag inte vill att det ska vara så. Usch.

Man får väl se det ljusa i saker och ting. Det är väl så man håller sig på topp?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards