Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 19 oktober 2008 15:49

Måste bara dela med mig av ett av messen jag fick av min kära mor imorse.
Det var så sjukt kul!


Hitler, Michael Jackson och 10 barn var ute och flög. Plötsligt går planet sönder. Det finns bara 2 fallskärmar.
Hitler tar en och ger den andra till Jackson och säger "Fuck the kids!"
"Hinner vi det?" Säger Jackson
.


Mahahaha! Omg that's funny!


Av ♥ Estella B ♥ - 19 oktober 2008 14:25

Festen i Ärla igår var riktigt kul faktiskt =)
Grymt mycket folk tyckte jag att det var, iaf till en början, sen droppade folk ut lite då och då.
Deras släkt är ju ganska så stor, så det blir ju lätt så då ^^

Det enda vi gjorde var väl egentligen dricka öl och umgås. Sånt är ju mysigt ^^
Vi avslutade ganska så tidigt, men så kom vi ju dit tidigt också.
Robins morbror var snäll och plockade upp oss där ute mitt i ingenstans (Ärla ligger ju ändå långt ute i vischan nånstans ^^) så vi var väl hemma runt kl.00 eller nåt.

Jag och Robin satte oss och käkade toast (förjävla gott på fyllan, men inte annars!) och sen blev det lite musik och mer öl, och sen gick jag och sov runt kl.1.30 om jag inte minns helt fel.

Vaknade av att mamma sms-bombade mig imorse. Att hon inte förstår att jag faktiskt ligger och sover och är bakis runt kl.10 en söndagsmorgon. Fy på henne!


Av ♥ Estella B ♥ - 19 oktober 2008 14:12

Nu har jag myst ner mig i min fåtölj med ett glas cola och kunglig musik. Det är jag värd enligt mig själv ^^
Jag har nämligen vart jätteduktig och rakat mina ben, första gången på ett år känns det som ^^

När benen börjar bli hårigare än chewbacca så är det dax att raka dom, så känner jag, don't know 'bout you ^^

Jag slog också till på att fila hälarna och la på kylbalsam på benen. Skönt värre.
Sånt känns lite lyx när man är bakis ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards