Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 21 oktober 2008 23:59


These are those days when I can get no sleep
I'm so tired I'd like to fall into sleep
I fall in my bed
But still I'm awake

These questions in my mind are so much bigger than life
But my life is short and I have to leave them behind
I have to try to forget
That I am still in my bed

In my deepest fears I'm losing you
Even if somebody tried to stop my heart
I'm still alive I will never give up


Just turn off the lights
Don't wanna see me die
I look like I'm dead
But when you look at me
I am still alive


Just open your eyes
Don't wanna see me cry
I'm right here where you want me to be
Fighting with myself

Av ♥ Estella B ♥ - 21 oktober 2008 22:01

Nu har jag vart med den där lilla flatan, även kallad Jonna, på nya äventyr ^^
Jag följde med henne till hennes jobb ikväll igen, hon behövde ju hjälp som vanligt, och vem ställer upp om inte lilla rara jag? ^^

Idag var det laxbiffar som stod på schemat.
Dagens lunch på Restaurang Nordstiernan imorrn alltså.

Det var inte så lite att göra heller. Mat för ca.120 pers, det tog ju närmare 2 timmar det där lilla kalaset. Och ändå var det till mindre folk än det brukar vara. Hmpf.

Jag var duktig och började med att knäcka 48 ägg ^^
Efter det fick jag stå och mixa laxbitarna till gegga (notice the pick ;) Det tog ju ett jävla bra tag kan jag ju tala om.

Vi blev klara tillslut iaf, det var ju tur det ^^
Då har jag känt mig behövd, stolt, duktig och nöjd idag med då. Bra skit.




Av ♥ Estella B ♥ - 21 oktober 2008 12:32

Hellu Bloggen.
Skulle ha åkt hem till min lilla lägenhet idag tänkte jag, men vädret är inte så stabilt och jag vill helst inte cykla när de ser ut som att det ska börja ösregna när som helst.

Jag skulle också ha åkt ner på stan och lämnat in lite papper och kollat upp lite ämnen på Komvux som jag funderar på att läsa upp.
Det blir nog inget med de heller. Får antagligen vänta med de tills imorrn när jag ändå ska ner med mamma.

Idag blir de städning istället. Tänkte ta tag i resten av mina lådor(ett år senare, i know ^^)
Fast jag har faktiskt bara typ en låda kvar, så jag ska försöka få upp lite skit ur den.
Hänga upp mina gardiner ska jag nog också göra. Hänga lite tavlor också när man ändå håller på? We'll see

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards