Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 23 oktober 2008 21:20

Den här dagen gick rätt så fort. Skönt.
Just nu mår jag faktisk inte så bra. Känns som att jag börjar bli sjuk. Lite småyr och ont i huvudet.
Det som vore mest typiskt var om sjukdomen höll sig borta och kom till nästa vecka istället, då jag ska ha mitt halloweenparty. Det vore ju som pricken över i'et. Just my luck lixom.
Vi får hålla tummarna för att den kommer nu istället, om de nu tvunget är något som ska komma.

Imorrn har vi lite planer, Robin och Jag (äntligen!)
Det är jag som lagt upp schemat, han är bara tvungen att följa med ^^

Vi ska först hem till mig förhoppningsvis, måste kolla om jag fått min check på posten ^^
Efter det blir det ner på stan och inhandla lite prylar till Halloween.
Som jag längtar. Bara en vecka kvar nu :D

Tror det blir nyktert i helgen, men jag kan ju inget lova ^^
Jag tar det som de kommer, de brukar ju bli bäst så.

Nu ska jag mosa ner mig i soffan med mitt täcke igen.
Leka soffpotatis is the shit!

Av ♥ Estella B ♥ - 23 oktober 2008 18:35

Ååh, Njutning på hög nivå! Det liksom knullar i munnen på mig!
Choklad Är fan nästan bättre än sex.
(Ville bara dela med mig av det ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 23 oktober 2008 17:12

Jag har tråkigt. Som fan.
Mitt humör är bara nedåt.
Robin verkar sur, vilket gör mig ännu mer sur.
Jag är röksugen men orkar inte gå till kiosken.(då får jag skylla mig själv, I know)

Jag tycker inte om dom här dagarna. Inte alls.
Dagen började bra idag, men så började Robin & Jag tjafsa. Igen.
Verkar som att vi alltid gör det nu för tiden.

Det blir väl så, när vi båda går hemma hela dagarna. När jag inte går på KFG längre, och han bara jobbar då och då.
Det blir väl lättare att gå varann på neverna då?

Men jag orkar inte med det. Orkar inte ha det så här. Jämt.
Det är för jävla jobbigt måste jag säga.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards