Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 15 oktober 2008 13:02

Jag är nyss hemkommen...så ni vet ^^

Jag har vart nere på stan med mamma, hon ville ha sällskap till ABF, så snälla jag följer med som ett litet klistermärke ^^
Det tog typ en halvtimma där, och Robin kom dit och mötte oss också. Han var ändå nere på stan och köpte linser, så jag tyckte att han kunna komma och sällskapa ^^

Vi gick och fikade i Gallerian en sväng, och efter det blev det in på hemköp.
Jag fick nåt sug efter Haiwa-dricka (den där neon-gula you know) Vet inte vart de kom ifrån, men jag var tvungen att ha det iaf ^^

Mamma och Jag hittade en jättekartong med julsaker inne på hemköp, så vi fastnade där och stod och ååh'ade i typ 10 min ^^ Vi båda är extremt lama för söta saker ^^

Åh vad jag längtar tills jag får julpynta! <3

Efter den lilla svängen på stan så gick vi hem,  och här sitter jag nu. Höhö
Glo på Ellen show nu, och snart göra lite sen lunch typ. Så ser det ut de närmsta timmarna. Just so you know ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards