Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 16 oktober 2008 21:20


Jag tänkte att jag verkligen måste dela med av denna låten till er. Man vill ju inte vara ego liksom.

De är nog den underbaraste låten jag hört på mycket länge. Man ryser!
I Love It!



All i need Is something to keep me movin' on
In a world Where violence reigns
And everybody seems so strange to me
Said the man
Who feel him a fool
For he be the wise man


Av ♥ Estella B ♥ - 16 oktober 2008 21:03

Såja, nu har jag och Jonna vart sådär duktiga igen. Sådär som vi var för typ 3 veckor sen ^^

Idag blev det ingen rullning av köttbullar dock, utan det blev att skära rotfrukter, svamp och lök. Kul värre liksom ^^
Näe då, det är ju alltid kul att leka med flata, även om det känns som att det mest blir på hennes jobb nu för tiden :p Sånt man får ta om man har en "mycket upptagen"(som hon själv säger *host*) kvinna till vän xD

Jonna och jag har även planerat om morgondagen en aning. Även om Yrrolfilmen lockar väldigt mycket, så har vi ju ändå sett den ett par hundra gånger tillsammans redan.
Jag och Jonna kom alltså fram till att man umgås ju inte på riktigt när man kollar film, och eftersom vi inte träffar Kristian så ofta så vill vi ju hinna med att uppdatera varann om livet i allmänhet liksom.

Så vi tänkte som så att...Vi kan ju leka sociala istället ^^
Vi sätter oss och tar nåt glas vin och bara pratar ut. Det låter väl härligt det med?
I think so to =)

Av ♥ Estella B ♥ - 16 oktober 2008 17:41

Jag har gjort så mycket som ingenting idag. Mycket tråkigt måste jag säga, men så finns de ju kanske inte så mycket man kan göra heller. Om man har lika dålig fantasi som jag så brukar det ju oftast sluta så ^^

Jonna, Jag och Kristian har planerat lite filmkväll imorrn för övrigt. Jävligt kul att få träffa Kristian igen, honom har jag ju inte träffat sen första världskriget känns det som.
Hoppas bara att han kan komma också.

Vi hade planerat middag först, men Kristian hade planer tills kl.20 imorrn, och om han ska hinna hit så blir ju klockan efter 21 när han väl är här, så vi skippade middag och satsar på film bara.
Yrrol ska det bli! Det är ju bara så rätt, vi har ju inte sett den tillsammans på nåt år, så vi får väl se om vi fortfarande kan alla repliker ur filmen utantill ^^ haha. Vårt liv är skapat av yrrol-filmen kan jag ju tillägga ^^
Det blir ju mysigt det =)
En kväll med en bög och en flata är ju aldrig fel ^^

Jag ska strax iväg med Jonna. Hon behövde hjälp på jobbet idag igen. Får väl se vad det är vi ska fixa iordning idag. Förhoppningsvis inte 500 köttbullar igen ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards