Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 12 oktober 2008 17:33

Jag ska tatuera mig imorrn :O
Första gången! Spännande värre ju.



Det är min lilla Robin som tvingar mig till detta påhitt. Hahah ^^
Han bokade en tid åt mig för typ 3 månader sen. Tiden går fort.

Jag blir dock inte ensam,Pica, Ronja och Bettan har också tid för tatuering imorrn, så jag har ju halva Robins släkt med mig ^^ Bra skit.

Kommer jag kunna sova inatt är då den stora frågan, eller kommer jag vara för nervös? Gör det ont?
Mamma.

Ni får se den imorrn eftermiddag, så håll utkik!
Jag vet inte riktigt hur den ska se ut, så jag kan inget säga. Ni får gå och undra halva morgondagen helt enkelt ;) Mohaha

Av ♥ Estella B ♥ - 12 oktober 2008 12:35

Nu är jag vaken, jag har sovit extremt länge idag faktiskt. Tror de behövdes.
Igår blev det bara film hela kvällen, mer än så orkade jag inte. Det är hemskt jobbigt att vara bakis. Usch. ^^

Inga planer för idag. Jag ska fixa lite uppgifter jag fick från KFG, leta lite mer jobb och så, det är väl det enda.



En fråga bara.

Är det någon som tycker att den där Johan i Idol är bra? Antagligen eftersom att han fortfarande är kvar.
Jag måste bara säga att....Usch, det är nog det värsta jag sett. Jag tycker verkligen inte att han är bra nånstans!
Hur fan kan han fortfarande vara kvar? Vad är det med svenska folket? Det är ju helt otroligt.
Helt seriöst, han har inte en bra röst!

Inte som att jag följer Idol, men jag råkade se reprisen nyss, och han var kvar, och min dag blev nästan förstörd. Synd.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards