Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 oktober 2008 23:22

J.D: Can you believe Elliot's working in a free clinic?
Cox: Who?
J.D: Dr. Reid?
Cox: I'm sorry, that's just not ringing a bell.
Carla: She and J.D used to sleep together.
Cox: J.D.?
J.D: That's not even funny!
Cox: Priscilla, I honestly, on my mother's grave, thought your real name was Carol.

Mahahaha! Du underbara gubbe där! ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 22 oktober 2008 17:27

Jag kom på för någon dag sen att jag ville göra ett litet collage i PS, bara för att det är kul att ha lixom ^^
Så jag tjatade lite på Robin idag att han skulle hjälpa mig med det eftersom att jag själv inte är så haj på PS. Så han hjälpte.
Jag sa hur jag ville ha, och han fixa. Perfekt =)

Se så fiiint de blev =D
Riktigt nöjd är jag! Vet dock inte vad jag ska ha det till, men ändå ^^



Av ♥ Estella B ♥ - 22 oktober 2008 14:51

 Idag har jag vart duktig (igen, I know ^^ It's getting old)
Jag gick upp strax efter kl.8 imorse och började fixa iordning mig en liten smula.
Efter det gick Jag och Robin ner på stan och mötte min kära mor och lillasyster.

Vi skulle ha gått till Komvux och sånt där, fixa lite små-ärenden, men det sket vi i.
Vi åkte hem till min storasyster och hämtade hunden och min systerdotter istället, och sen gick vi hem till mamma.
Jag lovade ju henne att komma o kolla på hennes nya tapeter ^^

Vi satt där och fikade nån timma, och sen åkte vi vidare till min lägenhet och hämtade post, och sen åkte vi ner på stan och tog en lunchpizzaPhoenix.
Bästa pizzorna i stan kan jag tala om! Som jag längtat.

Efter det så åkte vi hem. Och här sitter jag nu. Som vanligt ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards