Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 11 oktober 2008 17:11

Lite halvsliten kan jag erkänna att jag är idag. Sånt man får skylla sig själv för antar jag ^^

Efterfesten igår varade till kl.6 imorse, då gick jag in o la mig i sängen och satte på en film som jag tänkte glo på. Men tydligen var jag för tankad för det och deckade av innan filmen ens hade börjat :p Haha
Så kan man ju också göra, men de är inte rätt ^^

Vaknade runt kl.12 idag om jag minns rätt. Var så jävla hungrig då så jag kunna lätt åkt och slakta en gris och satt den på en pinne och grillat. Sen käka upp hela.
Men nej, det fick bli köttbullar, strips och beasås till frukost ^^ Underbart.

Sitter och funderar på vad man ska laga till middag (nej, jag blir aldrig mätt ^^) om man ska orka lägga nån energi på att göra nåt riktigt gott eller om jag bara ska slå ihop nån liten gryta.
Den som lever får se.

Inga planer för kvällen. Det lär få bli film denna lördagen tror jag.

Ha en trevlig lördagskväll sweeties!


Av ♥ Estella B ♥ - 11 oktober 2008 02:51

Jag tänkte kanske skriva lite nu istället för imorrn, för vem vet hur bakis jag kommer att vara då liksom? ^^

Fest blev det inne hos Pica idag iaf, vi har väl vart mellan 10-20 pers allt som allt. Jävligt kul har vi haft iaf.

Vi drog på krogen också. Vi skulle först på Time, men det var ganska jävla fullt, så vi drog på Hyttan istället. Där var det också ganska lagom tjockt med folk, och karaoke-kväll var det också. Bra skit.

Vi stannade på Hyttan i nån timma, och sen drog vi hem till oss på efterfest, och här sitter vi nu ja.
Lyssnar på "Bira bira bira, bärs bärs bärs" låten. HAHAH! Hell yeah.

Mer imorrn kanske.
Have a nice one!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards