Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 oktober 2008 14:13

Så jävla Klockrent!! Hahahaha

(tjuvtittat.se)


Av ♥ Estella B ♥ - 10 oktober 2008 12:09

Oh, Godmorgon Bloggen!  =)
Sista dagen på min lediga vecka idag då, mycket skönt måste jag säga, nästan så att jag längtar till på måndag så jag får gå till KFG igen ^^

Jag är ganska nyvaken för övrigt. Frukosten är intagen så de är väl egentligen bara till att starta dagen nu då.
Jag har inga planer förns ikväll, så de blir en halvlugn dag. Jag måste ju hoppa in i duschen, fixa hår och smink och bestämma outfit. Det kan ju ta ett par timmar det också, så de får väl räknas till dagens planer ^^

Fest ikväll? Oh ja, det är väl kanske inget ovanligt? ^^
Jag har ju mina kära Aquatini Jordgubb och det gör så att jag längtar lite extra ^^

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, det var ju menat att vi skulle gå till Harrys och kolla på Björn Rosentröm, men så blir det inte iaf.
Förfest blir det väl inne hos Pica eller hos oss, och sen får vi väl bara ta kvällen som kommer =) Det blir säkert skitbra det med.

Have a nice one!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards