Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 13 oktober 2008 19:33

Jag och Ronja har setat sen igår och spelat Super Mario World. Det börjar kännas lite som ett lan här mitt i vårt vardagsrum ^^
Vi sitter i soffan med varsin laptop och tävlar med varann ^^ 
Sånt kan man ju också roa sig med om man har för mycket fritid^^ Haha

Ronja har fått mig att fastna för Mario World igen tror jag. Jag tröttnade ju lite på det då sist när jag klarade hela världen, men nu sitter jag här igen ^^ Illa.

Kanske dags att skaffa sig en lite vettigare hobby?

Av ♥ Estella B ♥ - 13 oktober 2008 15:39

(Och ja, det är på bröstet och inte på arslet för er som inte ser de, haha)
Woohoo!
Och så ser den ut  :D Jag är så nöjd!
Jag var sjukt nervös och trodde att jag skulle spy, skakade som fan och var allmänt rädd, men när han drog första strecket på tatueringen så kände jag mig ganska dum över min rädsla ^^
Det gjorde ju inte alls så ont som jag inbillat mig att det skulle göra :p
My bad liksom.


Så,Vad tycks?


Efter tatueringen så gick jag till KFG, behövde bara få ett papper påskrivet där, och efter det gick jag ner på stan och mötte mamma. Vi gick till ABF en sväng och när vi var klara där så gick jag och mötte upp Robin, och så gick vi hem.

Så har väl min dag sett ut...hittills.
Ska strax börja med maten och sen får vi väl se vad som händer och fötter.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards