Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 31 oktober 2008 13:19

Oh, btw..
Första snön har kommit till Eskilstuna nu.
(kul att veta va? ^^)
Usch, fy och blä säger vi för det!

Hatar snö!


Av ♥ Estella B ♥ - 31 oktober 2008 13:05

Äntligen fredag! Som jag har längtat! :D
Min fest ikväll som alla kanske redan vet med tanke på att jag tjatat i en vecka nu ^^

Ganska stressad är jag.
Nu har jag 2 timmar på mig att fixa iordning mig. Sminka och klä ut mig.
Efter det blir det till att fixa alla dekorationer, allt ifrån balloner och girlanger, till bålen och glasen, och sist men inte minst -maten.
5 timmar kvar tills folk börjar komma.
Jag har kommit fram till att vi blir mellan 20-30 pers. Inte illa. Frågan är ju bara vart alla ska få plats? ^^

Taggad är jag iaf, det kommer bli så jävla kul! Det jag mest ser fram emot är ju att dekorera allt ^^
I'm such a nerd xD

Nu får jag nog sätta fart.

Ha en underbar Halloween Allihopa! =)

Av ♥ Estella B ♥ - 31 oktober 2008 07:40

Jag har haft världens tandvärk inatt, så Pica fick komma in och droga ner mig lite ^^ Höhö
Det gick bra, och jag somnade. I ett par timmar.
Så vaknade jag imorse när Robin åkte till jobbet. Min tandvärk gav sig inte, så jag fick ta två alvedon.
Efter det kunna jag inte somna om, så jag gick upp kl.07, pigg som en gris.
Typiskt! Så länge jag inte blir för trött ikväll så är de väl lugna puckar.

Jag tror det är Gud som straffar mig för att jag inte bjöd honom på min Halloweenfest ikväll.
Men jag kan faktiskt inte rå för det, jag har nämligen slarvat bort hans adress och telefon.nr, så jag kunna inte få tag på han.
Jag får väl försöka leta upp numret och ringa han och be om ursäkt, kolla vad han har för planer inför kvällen. Om han är ledig (vilket han ofta är) så kan han ju kanske dyka upp ändå ^^


Hahaha, mjaa, ser du Pica vad dina dundertabletter gör med mig! xD

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards