Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 27 oktober 2008 20:43

Finns det någon som Inte fastnade för denna reklamen?
Man blir ju så glad av den! Bästa bilreklamen ever
I just looove it


Av ♥ Estella B ♥ - 27 oktober 2008 13:26

Min laptop håller på att överge mig.
Det är batteriladdaren som tydligen fått för sig att börja glappa, så mitt batteri laddas inte.

Nu har vi gjort en snabb lösning med tejp -Allt funkar med tejp! That's it.
Få väl se hur länge datorn stannar levande hos mig.

Jag höll ju nästan på att gå under där för ett tag. Jag har ju liksom ingen skärm till min stationära dator heller. Det hade kunnat sluta riktigt illa.
En Jag utan dator är ju som blommor utan vatten liksom, det funkar bara inte!

Av ♥ Estella B ♥ - 27 oktober 2008 10:33

Vaknade i tid idag för en gångs skull. Good for me!
Jag har planerat att gå ner till stan idag som sagt, mitt julpynt ligger ju och väntar, och inte blir de nå yngre ^^
Jag kan nästan höra hur dom ropar efter mig........eller så kanske de bara är rösterna i mitt huvud, who knows. Mahaha xD

Jonna fråga om vi skulle iväg och storhandla idag. Det låter skitbra det, eftersom våran (min & Robins alltså, inte min & Jonnas ^^) kyl och frys börjar bli lagom tomma nu. Dom behöver en rejäl påfyllning!
Får se om vi tar den storhandlingen idag eller imorrn.

Jag har nyss duschat ur dom 3000 kilona hårspray jag haft i håret under helgen, det kommer bli riktigt kul att försöka få ur dessa oändliga tovor.
Bäst att gå och försöka.
Wish me luck!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards