Alla inlägg under oktober 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 1 oktober 2008 13:54

Det fick bli en liten shoppingrunda efter KFG idag. Jag fick ju inte riktigt allt jag ville ha på förra veckans shoppingrunda ^^

Robin kom och mötte upp mig nere på stan, och sen gick vi till H&M där jag trodde att min kjol skulle finnas, den jag kollade på i fredags. Men icke, den var tydligen slutsåld.
Så besviken jag blev.

Så gick vi till Gina Tricot, jag skulle handla ett par till leggings där, men så fick jag se denna underbara kjolen (bilden)
Den var så söt, så jag slog till. Jag fick mig en kjol iaf =D

Efter det gick jag och handlade mitt puder. Jag var riktigt osmart och köpte fel puder förra veckan. Så kan man ju också göra om man inte har nåt bättre för sig liksom ^^

Efter den lilla shoppingen så gick vi till donkan och mötte upp Ronja och Pica. Käkade där och sen gick vi hem.

Så mycket har jag hunnit göra idag.
Jonna och jag ska väl ut och powerwalka idag när hon har slutat. Vi kan ju hoppas på bättre väder tills dess, annars vettefan om jag tänker gå ut och röra på fläsket.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards