Alla inlägg den 2 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 2 november 2008 21:32

Idag har vi vart uppe hos E och firat honom. Han fyllde 19 igår, så han börjar bli stor nu ^^ Höhö
Det blev lite fika, hans syster hade vart duktig och bakat hela 4 tårtor. Synd att inte jag äter tårta då ^^ Det blev bulle för min del.

Vi satt där uppe i typ en timma, och sen var jag tvungen att gå ner och fixa middagen.

Mer än så har ju inte riktigt hänt idag.
Jag sitter och väntar på att mina skräckfilmer (som jag snällt nog tvingat Robin att ladda ner) ska bli klara.
Jag älskar skräckfilmer, men ooh så skraj jag blir när jag kollar på sånt xD
Vi satt igår o kolla på en film som gick på 3'an, en skräckfilm alltså, och jag höll ju på att . Jag blir ju så rädd så jag slutar andas. Men de är värt de ^^

Eller jo, jag har gjort mer än så idag. Jag har vart duktig och tvättat våra fönster här i vardagsrummet eftersom att nån jävla fitta var cp nog och äggade oss. Faan asså, får jag veta vem den lilla fittan var så ska jag fanemig trycka upp ett ägg i fejan på han, plus köra ner ett ägg i halsen på den jäveln! Det kan han ha!
Fatta hur äckligt de luktade!!

Nackdel med Halloween?

Av ♥ Estella B ♥ - 2 november 2008 13:08


Maten jag gjorde. Den ser riktigt äcklig ut, jag vet ^^
Karamellfärg är alltid kul att leka med ;)




Mina fina fördrinkar :D



Dom fina Luciorna, Titti & Pica <3



Dom sötaste på festen, Hampus & Cazandra hugger in på maten ^^



Häxan Dragana :D



Robin såg sjukt läskig ut. Jag blev ju nästan rädd på riktigt ^^



Den fina Papperskorgen blev omgjord till Bål-skål ^^ Bra skit



Dragana & Jonna kikar fram i min och Tittis fina Pose ;)



Ingen Kommentar ^^



Dom coolaste av alla -Jonna & Jag ^^



Och en till Jonna & Jag, plus en liten Ronja i bakgrunden ^^



Jag vet ju inte riktigt vilka bilder jag får lägga upp, jag måste ju respektera dom som kanske inte vill vara med i bloggen. Så dom här bilderna får räcka så länge, så får vi väl se om de dyker upp några fler lite senare =)































Av ♥ Estella B ♥ - 2 november 2008 11:18

Halloweenfesten i fredags var grym! I'm sooo Good! Hahaha ^^
Alla som kom var utklädda, vilket jag tyckte var kul eftersom jag från början trodde att alla skulle tycka de var larvigt.

Vi började med att käka mat, och efter det var det bara råsupa och mingla runt bland folk ^^
Vi blev en hel del folk, ingen aning om hur många det var, men det  var ganska fullt hus.

Festen höll ju på halva natten, men jag tog en liten powernap där runt kl. 2 ^^
Jag kände mig lite sliten sådär (A)
Jag vaknade igen runt kl.5.30 av att grabbarna satt kvar och hade värsta pokerturneringen :p
Där hade dom setat sen kl.4 och vi satt kvar till kl.9 då dom kände att det kanske fick vara nog ^^

Robin gick och la sig då vid 9, och jag hittade Pica och Titti inne hos Pica, så jag satte mig och vina lite med dom ^^
Kl.10 gick jag och sov i nån timma, tills Pica kom och skrek efter mig, då var jag tvungen att vakna och gå ut och börja festa igen xD

Kl.17 sen så gick jag o la mig igen, sov till kl.20, och sen fick det vara nog.
Det blev film resten av lördagskvällen.
Usch så sliten jag var!


Psst, Ni ska få se en massa bilder från fredagen också, Pica & Jonna ska bara få skicka över dom till mig. Jag kände att deras kameror fick stå för vimlet. Ni kan ju komma tillbaka sen och kolla om jag fått upp dom =)



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards