Alla inlägg den 11 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 11 november 2008 17:16

Jonna och Jag var iväg till Folkesta nyss.
Jag var ju tvungen att köpa mina svarta julstjärnor.
Dom är så sjukt jävla fina! (precis likadana som på bilden, fast svart, och med svart glitter ^^)

Nu börjar mitt vanliga nedräknande till första advent då jag äntligen får börja pynta lite smått inför jul, iaf sätta upp julstjärnorna och ljusstakarna. A moment of love.
Ooh, det här är det bästa med julen! :D

Jag ääälskar julpynt!!

Av ♥ Estella B ♥ - 11 november 2008 12:33

Idag blir det ner på stan iaf. Vädret är lite ostabilt, men det regnar ju inte så det är väl lika bra att passa på ^^

Ska lämna in papper till ABF, och sen ska Robin ner till Clarres och köpa något till sängen som råka paja på Halloween. Inte för att nån hade sex i den, utan för att nån råka sätta sig lite för hårt ^^
Han har ju vart duktig och lagat flera gånger, men det verkar inte vilja hålla direkt.
Får väl se om han lyckas med den där nya grejen sen.

Robin ville käka på donkan också. Han vart sjukt sugen på det igår av någon anledning, så får väl se om vi lunchar där sen.

Uhm...over n' out

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards