Alla inlägg den 14 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 14 november 2008 23:27

Klockren bild!

Men seriöst...Jag har tråkigt. Inget ovanligt när det gäller mig kanske, men ändå.

Robin gick nyss och la sig, så nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på vad jag kan roa mig med. Inget som lockar riktigt.

Vad gör man en fredagskväll när man bestämt sig för att låta bli alkoholen?
Nån som har förslag på den knepiga frågan?

Klockan är ju bara barnet, och jag som gick upp sent kommer ju inte bli trött än på ett par timmar.

Sucks to be me, right?

Av ♥ Estella B ♥ - 14 november 2008 22:14

Bara för att jag är så cool så har jag hittat en cool grej (det blir automatiskt coolt eftersom jag hitta den, get it? ^^)


Hemkörningspizza kan vi ju alla hålla med om att det är en kunglig uppfinning, right?  Speciellt när man är bakis, då uppskattas det av alla.

På denna sidan kan man till och med baka sin egen pizza! Fattar ni grejen?! Det är coolt!

Jag har bakat min egen pizza nu, den innehåller: tomatsås, ost, skinka, Banan, curry, feferoni, fetaost och rödlök, plus beasås vid sidan av.
Det är GRYMT! Nästa gång jag ligger bakis så är ju detta vad jag kommer moffa.

Jag borde ju bli Pizzafyllningsbagare. Mahaha

Av ♥ Estella B ♥ - 14 november 2008 19:16

Nu har jag vart duktig och bakat. 140 kakor blev det typ ^^
Jag är väldigt duktig på det där med att överdriva saker. Meen, det är väl många som ska äta kakorna antar jag, så de är väl lika bra att ösa på liksom ^^

Varsegoda, jag bjuder på en fin bild ^^ Höhö

Av ♥ Estella B ♥ - 14 november 2008 13:47

Jag har börjat sova sådär grymt länge nu igen. Inte bra alls. Dags att skärpa sig kanske?

Fredag. Äntligen.
Denna helgen blir nog lugn. Tänkte köra på en vit helg nu faktiskt. Det passar bra eftersom att Robin ändå jobbar hela helgen.

Idag tänkte jag spendera min tid på att baka faktiskt ^^
"Märtas skurna chokladsnittar"
Ja, dom heter faktiskt så, iaf i min "7 sorters kakor" bok ^^
Det var mina favoritkakor när jag var liten. Min mormor bakade alltid såna.
Vi får väl hoppas att jag lyckas göra dom lika goda. Men det ska väl inte vara något större problem eftersom att jag är kung på att baka. Mahaha ^^

Jag återkommer med bild sen, just so u know ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards