Alla inlägg den 9 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 9 november 2008 21:59

Idag har Jag och Robin spenderat nästan hela dagen hos min mamma =)
Vi skulle dit och fika och käka middag.
Köttfärslimpa med ägg i, potatis och gräddsås. Underbart!

Nästan hela familjen var samlad hos mamma, plus några fler, så det var ju fullt hus. Det är det iof nästan alltid där ute ^^ Ganska mysigt med mycket folk ibland.
Vi gjorde inte så mycket mer än käka och fikade, så jag har ju inte direkt så mycket att babbla på om ^^

Vi åkte hem igen strax efter kl.20, och här sitter jag nu.
Inget som händer ikväll direkt. Film kanske?

Av ♥ Estella B ♥ - 9 november 2008 13:29

Det blev filmkväll igår, men inte så som jag tänkte det ^^
Det där med mysfaktorn gick ju inte igenom. Jag försökte få Robin i stämning och hade tänt massor med ljus, men han verkade inte fatta poängen :p

Det slutade iaf med att vi gick upp till E. Satt där, 7 pers och kollade på "Mäklarna" Haha.
Men det var mysigt det med. Roligare att kolla på film när man är flera stycken kanske.

Vi avslutade kvällen där uppe strax innan 03, så gick jag och Robin ner till oss.
Så blev det lite bråk...Vi var väl kanske trötta båda två, jag vet inte.
Vi löste de tillslut iaf, och kom väl i säng efter kl.04 eller nåt. Usch.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards