Alla inlägg den 23 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 23 november 2008 22:18

Jag känner mig helt slut nu. Ville bara dela med mig av det ^^
Jag kommer slockna direkt när jag väl kommer i säng. Det känns ju skönt ^^
Jag sa ju att min dygnsrytm skulle komma tillbaka efter en kvälls festande xD

Har haft en jättemysig dag måste jag säga.
Ester, Lisa och Jonna kom över i eftermiddags och käkade pizza (som jag sagt i tidigare inlägg, I know)

Film blev det också. "Evan Almighty". Esters val ^^
Prövade kolla på den en gång förr, men då kändes det som en jobbig film, så jag stängde av nästan direkt. Men idag lyckades jag ta mig igenom hela filmen, och den var faktiskt riktigt bra =)

Om man skulle lägga sig i soffan och slå på "Vänner" kanske?
Kan tänka mig att det ser ganska kul/nördigt ut här just nu.
Robin sitter vid sin dator o kollar film, Ronja sitter vid sin dator o kollar film, och jag sitter vid min dator och... you know the rest ^^
Ett socialt umgänge är det enda vi är xD

Over n' out

Av ♥ Estella B ♥ - 23 november 2008 17:48

"Ross, those things go like 40 miles/h.
Ok, there's a moment when you're at the top when you just don't know if you're gonna return back to earth"

"Space is filled with orbitting children"


HAHAHAHAHA!! OMG! Jag tror jag dör av garv!

Förlåt att jag bombar er med Youtube-klipp, jag själv gillar inte när folk Bara lägger upp klipp i deras bloggar.
Men detta är ett undantag. Trodde inte jag skulle hitta detta klippet på Youtube, but I did.

Det är nu konstaterat att Youtube har precis ALLT! Fantastic!

Anyway...
Detta är sjukt kul, och det är såå värt några minuter av erat liv. Eftersom ni sitter där och kollar min blogg ändå, så tar jag för givet att ni inte har något bättre för er ;) Höhö


Av ♥ Estella B ♥ - 23 november 2008 17:19

Haha, jag har gått och sjungt på denna låten sen vi kollade på Robert Gustavssons film "Lösvikt"
Jag älskar hennes röst när hon sjunger låten.


Om ni spolar fram klippet till typ 1 minut, så börjar det där!
Underbart!

Av ♥ Estella B ♥ - 23 november 2008 12:34

(Notera att det ser ut som att det ligger maskar på pizzan. Väldigt äckligt måste jag säga. Snacka om att förstöra matlusten.
Orkade dock inte leta efter en vettigare bild ^^)


Det blir Pizza idag.

Vi planerade de igår natt ^^
Lisa och Ester var ledsna över att vi var tvugna att skiljas åt där på natten när alla skulle hem, så jag sa att vi kunna ses idag med :D
Då blev dom glada. Haha

Så vi bestämde att dom skulle komma hit, så beställer vi pizza och slår på en film.
Mysigt värre =)

Det finns väl inget bättre än pizza när man är bakis, right?

Av ♥ Estella B ♥ - 23 november 2008 12:15

Åååh, det var helt underbart igår! Totalt lyckad kväll!
Mamma kom runt kl.18, då började vi partyt ^^
Satt här och väntade på Lisa och Ester som dök upp runt kl.22
Satt och förfestade och fixade iordning oss här till typ 23.30, så tog vi bussen ner på stan.

Jag, Lisa och Ester drog till Nybron. Ganska coolt ställe ändå, har aldrig varit där och festat. Bara ätit.

Vi satt nere i Rockrummet hela kvällen typ, sjukt mysigt ^^
Dansa lite blev det också, tills jag fick nåt jävla anfall och typ slutade andas :s
Vet fan inte vad som hände, sjukt skumt.
Astma? Har aldrig haft det tidigare iaf.

Vi gick iaf ut då, klockan var strax innan stängning ändå så de gjorde inte så mycket.

Följde med Lisa och Ester till bussen och väntade på deras skjuts, och efter det gick jag hem =)


Fan vad kul att få träffa dom små sötisarna igen! Man förstår inte hur mycket man saknat dom egentligen, förns man träffar dom igen.
Vill bara att dom ska flytta tillbaka till stan så jag kan få träffa dom varje dag istället.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards