Alla inlägg den 26 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 26 november 2008 23:02

Åkte med Jonna och handlade en sväng idag.
Robin har velat ha våfflor i över en vecka nu, så jag slog till på att köpa två paket åt honom.
Ser ni, jag kan också vara snäll ibland ^^
Däremot glömde jag köpa sylt och grädde, så han kommer ändå inte kunna äta våfflorna förns imorrn xD

Jonna och jag åkte ut till Tuna Park en sväng också. Hon skulle leta efter nån skjorta. Hon hade dock inte sån tur att hon hitta nån. Hon kom därifrån tomhänt. Too bad ^^

Jag och Robin hade nyss en mysig liten kvällsfika med Ronja och Pica. Käka lite mackor och så =)
Sånt är trevligt faktiskt. Det borde man göra oftare kanske ^^

Mja, så har väl min dag sett ut i stort sätt.
Har ni haft en trevlig onsdag?


Av ♥ Estella B ♥ - 26 november 2008 20:16

Någon mer än Jag som är halvnördig och kollar på "Bonde söker fru"?
Någon mer än jag då som hatar Magnus och tycker att han är äcklig och patetisk?

Bara i typ andra avsnittet gjorde han bort sig och fick mig att hata honom.
Vem FAN säger till en tjej att typ "Att du sen är lite tjock går ju att göra något åt" (Kanske inte exakt med dom orden, men det var så han mena)
Och hur FAN kan tjejerna inte se vilken äcklig nolla han är?!

Han stör mig nåt så jävla mycket och jag vill bara #!"#% *GAAH* Stoppa in mina händer genom hans öron, dra ut hans hjärna och sen bara ställa mig och hoppa på den. Kanske spotta lite också!!
Usch!


Däremot älskar jag den lilla bögen Peter. Han kan jag gifta mig med om någon tjatar lite liksom xD
(Sorry Robin. Hahaha)


Av ♥ Estella B ♥ - 26 november 2008 15:50

Min älskade vän Mr.Roofius (eller Oofii som jag kallar han ^^)  har öppnat ännu en ny sida. Man kan tro att han äger alla sidor på nätet snart. Höhö

Nu har han öppnat en "mer-trafik-till-din-hemsida-sida" där du kan regga dig och få massa nya besökare till bloggen.

Noter också att sidan är precis startad, så det kan ta ett tag innan trafiken kommer. But be strong, it will happen ;)

Klicka på knappen för att komma dit =)
Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg

Av ♥ Estella B ♥ - 26 november 2008 13:23

Tänkte att jag ska börja jobba på mitt schema idag. How fun liksom...
Vet inte ens vad jag ska göra varje dag. Vi har ju fått hjälpen "lathund", men wtf? Det hjälper inte mig direkt kan jag säga.

Robin åkte nyss och jobbade och sluta kl.21.30 ikväll. So I'm all alone!
Ska strax värma lite lunch tänkte jag.

Ingen aning om vad jag mer ska hitta på idag faktiskt. Det märks väl sen kanske.
I'll be back!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards