Alla inlägg den 12 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 12 november 2008 21:23

Minns ni dom söta små plastnapparna som man samlade på när man var liten?
Titti började prata om dom för någon vecka sedan, och jag kom att tänka på barndomen.
Dom var ju så söta, hur dog dom ut? Jag har ju inte sett såna sen jag var ett barn.
Dom fanns ju i alla storlekar, från jättestora till pyttesmå.
Tillbaka med plastnapparna säger jag bara! Jag vill ha dom på min nyckelring igen!

Anywho..
Robin och Jag började kolla på "Saw" igår. Det det med Saw-Maraton'et (Läs: Saw-maraton) verkar inte bli av. Vi får väl helt enkelt ta en film per dag ^^
Det går väl lika bra det med.
Vi har kommit till film 3. Vi hoppade över 1'an eftersom att det inte alls var länge sen vi såg den, så vi gick på 2'an direkt.

Nu ska jag tjata lite på han så att han sätter sig och kollar med mig ^^

Slut för idag snyggingar ;)
Goodnight!


Av ♥ Estella B ♥ - 12 november 2008 14:49

Idag har jag vart en duktig flicka. (Så som alltid med andra ord ^^)
Hade möte på KFG kl.13.30, vi gick igenom allt jag gjort de senaste tre veckorna, och så planerade vi (eller mest hon kanske xD) vad jag ska göra dom kommande två veckorna.
Vi kom fram till en hel del faktiskt, så det är väl bara att sätta igång. Uh. (känner ni också hur taggad jag verkar?  :p)

Efter mötet gick jag till högskolan och bokade ett möte med syo'n där.
Jag ska kolla upp lite om vilka ämnen jag skulle behöva läsa upp på komvux för att komma in på den utbildningen jag vill gå. Om dom nu ens har den utbildningen här i Eskilstuna. Vi får väl se vad hon säger.

Det kommer säkert bli bra detta! ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards