Alla inlägg den 29 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 29 november 2008 08:43

Jag är vaken! Jag har fått sova så mycket som....typ 4 timmar inatt. Woohoo!
Jag får skylla mig själv helt enkelt ^^


Riktigt kul party hade vi igår, till en början iaf. Ölspel och fylla bjöds de på ^^
Nu mår jag icke så bra! Bakis som en gris är jag. Usch vad hemskt. Så ska man till Sthlm på det. Det blir en upplevelse xD


Får ser hur det slutar, förhoppningsvis kommer jag hem iaf ^^
Jag har ju mamma och syrran med mig, så om det skulle krisa så får väl dom leda mig hem sen ^^ Höhö


Det ska nog gå bra!
Ser ni en flicka som vinglar omkring och verkar lost, då har ni hittat mig.
Ni får vila ögonen på mig, jag är en rätt spännande person ibland xD


Talk to you later, now I'm gonna fixa sminket och håret!


Av ♥ Estella B ♥ - 29 november 2008 01:40

I know you Love me, cause I do.. Right?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards