Alla inlägg den 13 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 13 november 2008 22:50

Jag hittade något riktigt coolt! Sånt händer då och då när man inte har något vettigt för sig och sitter och slösurfar ^^

Gin & Titonic! (Notera att dom heter Titonic och inte tonic) Coolaste namnet också!
För er som inte fattar grejen, så är det Titanic båten + Isberg, som is ^^
Hahaha, grymt är det enda de är!

Dom kostar typ 90 spänn bara och finns här! Vilket fynd, right? ^^
Det är iof bara 4 båtar och 4 isberg i ett paket. Men ändå, fatta vad tufft att ha såna på festen ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 13 november 2008 22:04

Har blivit kär...igen.
Lazee ft. Neverstore - Hold on. Det är min nya favorit.
Den är helt underbar, lyssna bara så får ni se att jag har rätt ;)

Måste dock säga att den är liite bättre när den är mixad, så som den är på "Absolute Dance Autumn 2008" Men jag hittade inte den versionen, så denna får helt enkelt duga.

Enjoy

I sing now for all of you
With no one to hold on to
For all the broken hearts out there
Waiting for someone to be near

Hold on.

Av ♥ Estella B ♥ - 13 november 2008 16:29

Jag har beställt en bok. Jag känner att det kanske är på tiden att jag också börjar bli lite småseriös ^^ Höhö

"He's just not that in to you"
Hört talas om den?
Jag har velat läsa den sen nåt år tillbaka, men har inte kommit så långt att jag köpt den. Men så kom jag att tänka på den boken idag, och slog till på att beställa den.

"It is sad but true, we women do tend to sometimes overcompensate when it comes to relationships, at times making excuses for men who really aren't worth our time and effort. Like a big brother or excellent platonic friend, Greg Behrendt opens our eyes to some of the truths behind the mixed messages that many women construe as meaning anything but the fact that "he's just not that into you." A liberating, witty, and fun book that will help in clearing a path to the men who really do deserve our gorgeous selves!"

Ja, boken är på engelska, men det gör den ju bara mer rolig att läsa =)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards