Alla inlägg den 3 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 november 2008 22:24

Min kära gamla vän mr.Laptop har tillslut gett upp livet.
Laddaren dog idag. Vi lagade ju den med tejp för nån vecka sen, och jag var lagom kaxig och sa att "Allt går med tejp"
Men icke. Idag börja de ryka lite smått ifrån den, så jag antog att något kanske inte stod helt rätt till ^^ Det börja lukta bränt, så jag förstod att den var död.
(Begravning hålls i Pingstkyrkan imorgon kväll ;)

Meeen.. Jag beställde en ny Laptop nyss (den på bilden) så den nya kärleken kommer antagligen redan i veckan enligt Robin :D
Detta gjorde min sjukhet en aning bättre. En ny dator är liksom aldrig fel.

Den ska vara grymt bra också, det är ju plus i kanten!

Grattis till mig säger vi då!

Av ♥ Estella B ♥ - 3 november 2008 11:38

Jag gick o la mig igen vid kl.9 imorse, så vaknade jag nyss, typ 2 timmar senare.
Jag vaknade och grät för jag hade haft en så hemsk dröm.

Jag drömde att Robin och Jag började bråka för att jag inte orkade följa med han till tvättstugan. Då tyckte han att jag var lat, och vi stod och skrek på varann.
Så tillslut sa jag att jag skulle flytta hem till min mamma igen för att jag inte orkade mera.
Då gjorde han slut.


Jag blev helt knäck, och han gjorde allt för att få mig att gråta.
Vi gick på nån karaokegrej, och han sjöng världens sorgligaste låt så att jag skulle börja böla. Så började jag skälla ut han, och han bara skrattade.

Så vaknade jag av att jag slog armen i luften.

Robin kom precis in i rummet när jag vaknade, och han skulle ner i tvättstugan. Hahaha, typiskt ^^
Så jag frågade om han ville att jag skulle hjälpa till, men han bäddade ner mig i soffan och satte på barnprogram åt mig istället.

Jag är ju sjuk, det är sämre nu än imorse när jag var uppe.
Synd om mig :(

Back to Barnprogram.

Av ♥ Estella B ♥ - 3 november 2008 08:35

Riktigt arg är jag idag.
Grannarna här i Årby har nått jävla mentalfel, dom är inte riktigt kloka! Helt jävla dumma i huvudet!!
Eller är det mig dom hatar?

Dom började hamra i dom förbannade väggarna runt kl.7.30 imorse. Är det ett moget beteende eller?! Och det är ju klart att man vaknar av den där jävla hammaren!
Dom borde dom där fucking idioterna(jag vet att det är fel att önska livet ur folk, men fan inte i den här situationen) dom har för fan hållt på att renovera sen i somras. Ska dom bygga om hela huset eller?!? Vad fan håller dom på med?
Ah, nu börjar dom bila också, kan det bli värre?!! *GAAAH* ?%#"!/#

Inte nog med det..
I fredags "bad" jag till Gud om att jag skulle få bli sjuk till den här veckan(bara för att jag ska få slippa göra en grej, no biggie)
Och självklart...När jag vaknade imorse av den där fitt-hammaren, så märker jag att jag blivit förkyld!
Ska jag tacka? Neeeej

Det står ju helt klart -Gud vill mig BARA mitt värsta!!!
Sug på den Jehovas. I may be stupid, but God is a jerk!



Av ♥ Estella B ♥ - 3 november 2008 01:21

Fick bilderna från Sabinas kamera nyss, så jag tänkte roa er med dom också.
Enjoy ^^




Fader Antmar ^^



Fina Emma & Cazzi =)



Jonna Strike a Pose ^^


Pica & en full Jag xD


Pica & min Häx-mamma =)



Sötisarna Sabina & Ronja ^^


Trina, Min Lucia-syster & den fina Lucia-Titti =)





























Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards