Alla inlägg den 10 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 november 2008 22:50

Jag är uttråkad. Väldigt uttråkad.
Ont i min tand har jag också. Jävligt ont.
Ja, jag har levt med tandsmärta i nån vecka nu sådär. Tandläkaren och jag är inte goda vänner, därför kommer han inte få ett besök av mig förän någon tvingar mig dit under pistolhot. Hoppas det dröjer ett tag till.

Jag har bestämt mig för att jag vill ha ett SAW-maraton förövrigt. Så pojke är duktig och fixar alla filmer åt mig. =)
Vi får nog vänta med att kolla på alla filmerna tills imorrn, det kommer bli skapligt sent annars. Men det kommer bli ett hallelujah moment när vi väl startar första filmen. I can't wait.


Av ♥ Estella B ♥ - 10 november 2008 14:26

Skulle ha gått ner på stan idag. Var ju tvungen att lämna in lite papper.
Men när jag kollade ut genom fönstret och såg det inte så underbara regnet så kände jag att...Nej! Fan heller, jag tänker inte visa mitt ansikte där ute!
Det öste ner och Jag hatar regn, vilket betyder att jag absolut inte kommer att gå ut!
Så var det med den saken.

Vi får väl se vad som händer idag istället.
Det jag borde göra är ju att fixa ett litet fint "skylla ifrån mig-tal" inför mitt möte med min handläggare på KFG på onsdag ^^
Det jag borde gjort är inte gjort, så det kan ju vara bra att komma på något att säga i mitt försvar xD

I'm such a good girl!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards