Alla inlägg den 27 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 27 november 2008 20:40

Hahahah, vilken trevlig liten pojke han verkar vara! xD


Det är fullt på bussen. En pojke ~5 står upp i gången med sin mamma.

Pojken: Mamma, ska vi inte av snart?
Mamman: Jo, vi ska av snart.
Pojken (trött): Jag orkar inte trycka idag.
Mamman: Det behöver du inte, det har någon redan gjort.
Pojken: Jag vill döda alla på bussen!
Mamman (förskräckt): Nähä! Så säger man inte!
Pojken (rör sig bak i bussen för att gå av): Jag vill bomba alla så jag kan bestämma själv när jag vill gå av bussen.


Taget från Tjuvlyssnat.se, you know!

Av ♥ Estella B ♥ - 27 november 2008 19:17

Det var ju inte lite folk inne på Hemköp när vi kom dit. Helt seriöst, man kom knappt fram.
När vi stod utanför och såg alla människor så blev vi lite chockade, HK brukar ju inte ha det så fullt.

Så jag sa till Jonna att de säkert var provsmakningglögg och pepparkakor.
And guess what? It totaly was! Hahaha
Att gå till HK för en billig fylla kanske är den nya grejen!? xD

Jag hittade JULVÖRT btw!
Finns det något godare bröd än det så berätta gärna vilket för mig, så jag slipper gå och vänta hela år för att få gott bröd ^^

Såå...Det blidde julvört och julmust till middag för min del idag ^^
Jag orkade inte laga något, dessutom ska jag göra våfflor ikväll när Robin slutar =)



Och btw, jag hittade en ganska söt bakgrund nu, så denna får duga tills jag hittar en bättre, om det nu händer ^^
Denna var ju finare än min egna iaf. Höhö

Av ♥ Estella B ♥ - 27 november 2008 17:13

Jag tänkte att jag släpar med mig min flata till Hemköp om en stund, det är ju liksom dom som har min mat för dagen, så jag har inte så stort val -Det är bara att promenera dit!


Sylt och grädde är det jag behöver, och eftersom det enda som finns här i Årby är en turk-kiosk, så måste man gå en massa meter för att komma till en "riktig" affär.
Inget ont mot turkar eller så nu, men ni vet vad jag menar? I såna kiosker finns aldrig något man behöver liksom.


Det kanske kan vara skönt med en prommis, snön är ju borta nu! Woohoo!

Av ♥ Estella B ♥ - 27 november 2008 16:01

Jag prövade göra en julig bakgrund som ni kanske ser.
Det vart inte så snyggt för det första, och den passar verkligen inte in.
Jag vill ju inte att folk ska tro att jag är dum i huvet och blind! xD

Men jag hittade ju ingen fin julbakgrund till min lilla blogg, så jag var helt enkelt tvungen att göra en egen.

Hit eller shit?
Ha den kvar eller slänga åt helvete?

Ni får bestämma.

Av ♥ Estella B ♥ - 27 november 2008 14:12

Tänkte bara vara snäll och påminna er om Bloggtrafik.
Om du vill ha fler besökare till din blogg, så är det här ett ganska smart sätt att få det på.

And still, Bloggtrafik är en nyöppnad sida, därför kan det ta ett tag innan trafiken sätter igång. But hang in there ^^

Har du inte reggat dig än?  Gör det då på knappen nedan.

Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg

Av ♥ Estella B ♥ - 27 november 2008 13:42

Så vaknade jag idag med. Spännande ^^

En sak som jag blev glad över när jag vaknade var att snön smält bort.
Det känns ju för jävla skönt måste jag säga ^^
Sen får det gärna komma tillbaka på julafton och smälta bortjulaftonskvällen igen, och efter det tycker jag att det kan bli sommar ^^

Säg, hade inte världen vart helt underbar med mig som väderkung?
Yes, I think so to


Jag borde följa med Ronja och Sabina ner på stan idag och ta en liten shoppingrunda. Eftersom att jag bestämt att jag är värd de menar jag.
Det som får mig att tveka är ju om jag får in pengar från F-kassan imorrn eller om dom kommer nästa vecka. Kommer dom nästa vecka så kan det bli lite svårt eftersom att jag då måste spara pengarna jag har nu tills vi åker till Sthlm på lördag.

Vilka problem man kan ha.

Av ♥ Estella B ♥ - 27 november 2008 01:01

Måste bara skrika ut att -FAAN VAD FORT ÅREN FLYGER FÖRBI!! Helt sjukt!
Jag såg nyss ett inlägg som jag skrev för ett år sen (för er som bloggat över ett år vet ju säkert att den funktionen finns, att inlägg man skrev för ett år sen dyker upp typ lite under profilbilden. Om inte annat så ser ni det under min nu)

Jag hade lagt upp en låt (då för ett år sen) och det känns som att det var detta året, kanske minst ett halvår sen som jag hörde den och blev kär första gången.
Men...ett år?! När hände det? Hur blev det så?

Det där med att tiden går fortare ju äldre man blir verkar ju stämma rätt så bra måste jag säga.
Fan vad fort jag kommer bli gammal i så fall. Orka liksom ^^


Näe ni, nu blir det faktist sängen för min del.
Sov gott folks!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards