Alla inlägg den 19 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 19 november 2008 18:37

Robin och jag kollade nyss på Hancock.
Herreguud vilken jävla bra film!
Jag har alltid trott att det skulle vara nån seriös actionrulle, men icke. Eller mja, action var det väl, men inte på ett dåligt sätt.

I slutet blev jag dock lite besviken, trodde att den skulle sluta dåligt. Men så tog det en vändning och det blev världens bästa slut!

Helt klart en sevärd film, även för dom som inte diggar actionfilmer. Detta var så mycket mer!

Ooh, I think I'm in loove!



Filmen handlar om en alkoholliserad, sarkastisk och missförstådd superhjälte (ni hör ju själva hur sjukt kul det låter ^^) som alla typ hatar ^^
Han får sen en liten "makeover" och ah, allt slutar bra.

Inte en sån film man kan tänka sig att Will Smith gör kanske, men han är grymt duktig på detta!
Keep up the good work liksom ^^




Av ♥ Estella B ♥ - 19 november 2008 14:58

Såja, nu har jag vart duktig flicka ^^ (and once again -inget ovanligt :p)
Var och pratade med syo'n på högskolan, och som jag misstänkte så måste jag plugga upp mina ämnen innan jag kan söka in till högskolan.

Därför ska jag fylla i en ansökan till komvux och plugga upp Matte A, Svenska A och Engelska A, och när jag gjort det så blir det samma ämnen igen fast alla B-kurser.
Seen är jag redo för högskolan ^^

Vi hittade också en kurs som passar mig ganska bra, eller passar till det jag vill bli. "Rumslig Gestaltning"
Så det blir antagligen den kursen som jag kommer plugga till sen =)

Vi pratade massor om plugg i Västerås också, och även att jag kunna plugga på folkhögskolan.
Men jag satsar på Komvux, det känns bäst just nu =)


Nu blir det ut i det lilla snöovädret. Pizzerian nästa!
Jag är sjukt sugen på Kebabtallrik. Det är Robins fel ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 19 november 2008 11:12

Up with the tupp. Nästan iaf. Bara 4 timmar för sent ^^
Jag ska väl strax fixa iordning mig. En dag på stan med ärenden är det som väntar denna halvsoliga onsdagen ^^

Jag ska till högskolan idag ju =)
För er som följer bloggen så vet ni ju kanske att det är Festfixare som är mitt mål här i livet. Därför ska jag till högskolan idag.

Jag har bokat ett möte med syo'n där, ska kolla upp lite om dom har det programmet som jag behöver gå för att nå mitt mål, och så ska jag kolla upp om jag behöver plugga upp några ämnen, vilket jag säkert kommer att behöva då.

Efter det blir det till Försäkringskassan. Så länge jag får aktivetetsstöd så kan dom ju räkna med att jag kommer springa där minst en gång i månaden med tanke på att dom fuckar upp precis allt.
Man kan ju nästan tro att dom vill ha mig där då. Då ska dom få det också ^^

Oooh. Hungrig. Måste äta.



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards