Alla inlägg den 4 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 4 november 2008 19:43

Min syster fyller hela 18 år idag! Stort Grattis till henne säger vi då ^^
Just nu har hon dragit med sig bl.a min lilla pojkvän ut på krogen för att fira med nån öl. Jag kunna ju inte följa med eftersom att min feber inte lagt sig, och jag går runt och snorar på typ allt :p

Synd, förra året när min bror fyllde 18 så hade jag streptokocker och kunna ju inte följa med ut och fira då heller.
Hur typiskt är inte det då? Ännu ett bevis på Guds hat mot mig? Höhö

Vi får väl vänta 5 år till och se om jag är frisk på min andra brors 18-års dag ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 4 november 2008 07:57

Usch, Jag har blivit jättedålig. Jag känner mig som ett jävla lik.
Feber, ont i halsen och totalt täppt i näsan. Underbar förkylning. Inte.

Det får väl bli soffan hela denna dagen också. Som att jag har nåt val.
Jag får äta massa isglass iaf, det är ju positivt ^^
Eller det får jag väl när jag är icke förkyld också, jag är ju en vuxen människa. Men, man gör ju inte det ändå så här mitt i vintern ^^

Nehe, The Voice nu då.

Och btw.. Vi får väl se hur ofta jag uppdaterar bloggen nu med tanke på att jag inte har någon dator för tillfället (Läs: En död Laptop = Ny Laptop)
Det beror väl på hur ofta Robin är villig att låna ut sin ^^


Peace!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards